زیبازی: مرکز تخصصی راما اسپا، نخستین شعبه خود در جزیره کیش را در مراسم ویژه‌ای در هتل بین‌المللی شایان کیش با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح نمود.

 

 

این مراسم که تنی چند از مسوولان و مدیران حوزه گردشگری و هتلداری کیش در آن شرکت داشتند، با استقبال گرم علاقه‌مندان به ماساژ و صنعت اسپا مواجه شد. دکتر حمزه‌زاده رییس جامعه هتلداران، مهندس قریب از پیشکسوتان صنعت گردشگری کشور و هیات‌مدیره هتل‌های ایرانگردی، دکتر اصلان‌زاده مدیرعامل گروه هتل‌های هما، کاظمی مدیرکل سرای عامری‌های کاشان، آقایی مدیر مهینستان راهب، تهرانی مدرس گردشگری و مدیرهتل اسازه تهران، بیدگلی از مدیران گروه هتل‌های پارس، کرمی مدیر هتل شایان کیش، صفا رییس جامعه هتلداران کیش، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت آرین پارسه کیش و تعدادی دیگر از مدیران هتل‌های سراسر کشور ازجمله مهمانان ویژه این همایش بودند.

جلسه افتتاحیه این مرکز در فضای باز کنار ساختمان راما اسپا در محیطی آرام و دلنشین با سخنرانی مهندس شهیار اسماعیلی رسما آغاز شد و ایشان در سخنان خود به معرفی و اشاره به عملکردها و فعالیت‌های اخیر این مرکز پرداخت. پس از انجام سخنرانی، دعوت‌شدگان از این اسپا بازدید کردند و پرسنل راما اسپا در لباس‌های زیبای سنتی ایرانی با راهنمایی و هدایت آنان با آداب و تشریفات خاص، آرامش و تجربه‌ای دل‌انگیز را در فضایی رویایی و آرامبخش به آنان هدیه کردند.