زیبازی: نیلوفر آبی در سال 1386 با تشکیل کمیته تخصصی و تحقیقات میدانی وسیع برای شناسایی انواع ماساژهای رایج در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا، پس از تهیه و تدوین طرح جامع خدمات اسپا و تشریح آن در مراجع ذیربط، موفق به اخذ مجوز رسمی شد و در حال حاضر با دو شعبه آب و آریا در تهران و دو شعبه هتل بزرگ داریوش و مارینا پارک هتل در جزیره کیش خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه‌مندان ارایه می‌نماید.

 

نیلوفر آبی, مرکز رسمی اسپا, اسپا و ماساژ در تهران, اسپا تراپیست‌های تایلندی, ماساژ روغن معطر گیاهی, ماساژ کمپرس گیاهی, ماساژ سنگ داغ

 این مجموعه حیات خود را در گرو رضایت میهمانان می‌داند. پذیرش و ارایه خدمات مطلوب و بهبود کیفیت و کمیت این خدمات، سیاست اصولی مدیریت و پرسنل این شرکت است و بر این اساس، خط مشی خود را در جهت اثر بخشی عملکرد سیستم دنبال خواهند کرد.

نیلوفر آبی در سال 2014 موفق به دریافت جایزه طلایی رضایت مشتری و اخذ گواهینامه  Star Quality شد. این گواهینامه برای دستاوردهای ممتاز شغلی، رضایت مشتری، تلاش و رهبری در رسیدن به کمال و کیفیت مدیریت منطبق با استاندارد QC100 طی مراسم باشکوهی در هتل هایت پاریس به نیلوفر آبی اعطا شد.

نیلوفر آبی طی فعالیت ده ساله خود با استفاده از تخصص اسپا تراپیست‌های تایلندی و پذیرش صدهاهزار میهمان علاقه‌مند، مفتخر به دریافت لوح‌های سپاس متعددی شده است. ازجمله آنها می‌توان به تقدیر نامه‌های اهدایی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، فدراسیون پزشکی ورزشی، شورای اسلامی شهر تهران، موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، جامعه هتلداران کیش و ... اشاره نمود.

ازجمله خدمات اسپا و ماساژ شعب نیلوفر آبی می‌توان به ماساژ روغن معطر گیاهی، ماساژ کمپرس گیاهی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع، ماساژ شکلات، ماساژ تایلندی و خدمات اسپا به سیرن اسپا، اسپای آرام، اسپای دست و پا، اسپای پشت (ویژه آقایان) و اسکراب بدن اشاره نمود. همچنین اسپای صورت، لیفت صورت و لیفت دور چشم ازجمله خدمات پوست قابل ارایه در این مجموعه است.