زیبازی: این مجموعه اسپا شامل سونا بخار، جکوزی، یک سالن زیبایی با تجهیزات کامل، مرکز فیتنس و استخر سرپوشیده با عمق 64 فوت است.

 


اسپای هتل 4 فصل KYOTO از نظر زیبایی‌شناسی ژاپنی، ارتباط بین بدن و ذهن است. یک لیست از مراسم سنتی و درمان‌های نتیجه‌گرا وجود دارد که توسط درمانگران ماهر در یکی از هفت اتاق درمان ازجمله سوئیت‌ها اجرا می‌شود. توجه ویژه به مراقبت و درمان پوست الهام گرفته از روش‌های سنتی 200سال قبل، با استفاده از نام تجاری Miyakofuzoku است. برای زیبایی پوست از ترکیب Sodushi کاملا طبیعی از استرالیا و چای سبز ارگانیک Vij از Kyoto و آب فرانسوی اسپا برای زیبایی پوست استفاده می‌شود.

هتل جدید در مکانی بکر در میان 20000 مترمربع فضای سبز احداث شده و هنوز از مراکز کلیدی تجاری، فرهنگ، تاریخ و عجایب جهان است. مدیرکل هتل، Alex Porteous می‌گوید: کیوتو یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان است که برای کشف اسرار آن زمان زیادی نیاز است. ماموریت ما در هتل 4 فصل کمک به مهمان‌ها برای کشف عجایب و تجارب پیشنهاد شده شهر است.

اتاق مهمان شامل 13 سوئیت طراحی شده توسط Hirsch Bedner و همکارانش با دید طبیعی به فضای برکه است. وسایل سنتی مانند shoji‌، چوب‌های براق و نقاشی urushi با نوک انگشت ادغام مدرن و فن‌آوری است. در 2637 فوت مربع مکان سرپوشیده و فضای مبله اضافه شده، سوئیت ریاست یکی از بزرگترین سوئیت‌ها است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تختخواب 4 فصل هستند.