چاپ
دسته: معرفی اسپا
بازدید: 5580

سفر به Palm Beach بدون دیدن The Breakers، سفری ناکامل است. هتلی که از سال 1896 تاسیس شده و میزبان مهمان‌های معروف و ثروتمندی بوده است. نگهداری و حفظ ستاره‌های هتل در سالیان گذشته، کار آسانی نبوده است آن هم برای یک ساحل اقیانوسی افسانه‌ای. نوسازی مرکز اسپا که به‌تازگی انجام شد حدود 8میلیون دلار هزینه برداشت. مدیر اسپا Amy Retay می‌گوید: «در Breakers ما همیشه برای بهبود شرایط در اقامتگاه تلاش می‌کنیم و زمانی که برای نوسازی اسپا به 4سال قبل بر می‌گردیم از خود می‌پرسیم اگر امروز تصمیم به ساخت اسپا می‌گرفتیم چگونه آن را می‌ساختیم؟» وی می‌افزاید: «با حمایت مالکین، ما تصمیم گرفتیم با طراحی دوباره اسپا تجربه‌های جدیدی به دست آوریم که نتایج آن در ماه نوامبر گذشته دیده شد.»

 

پالت رنگ کرم و سفید، فضایی رویایی در بخش انتظار را فراهم کرده است


مهم‌ترین بخش‌های اسپای Breakers، سالن‌های زیبایی و خدمات ناخن، سالن‌های استراحت سر باز و سر پوشیده، آبفشان آب سرد در اتاق رختکنی خانم‌ها و آقایان و تخت درمانی سنگ کوارتز با نام Gharieni می‌شود. اسپا توسط شرکت مشاور SPAd و به سبک رنسانس ایتالیا و با الهام گرفتن از ساحل اقیانوسی طراحی شده است. رنگ‌های آبی و سفید برای طراحی ساحل، آرام بخش هستند. پس از نصب دکورهای پرهزینه به اسپا، تعداد کارمندان نیز به 85 نفر رسید و Retay با دادن اعتبار کافی، کمک به ماندن اسپا در رقابت کرد. او می‌گوید: «ما کار را با 10 نفر در ژانویه 1999 آغاز کردیم و 24 نفر از اعضای تیم ما شامل ماساژورها، ناخن کارها و متخصصین زیبایی، بیش از 10سال است که ما را همراهی می‌کنند که برای کارکنان این مدت زمان ماندن در یک اسپا غیرمعمول است. من معتقدم یکی از اصول کیفیت مجموعه ما در طول بازه زمانی، تعهد تیمی ما بوده است.» به اعتقاد وی، مهمانان هتل و افراد کلوپ از مهارت‌های کارمندان بهره خواهند برد و تجربه‌های آنها بر خدماتشان تاثیر مستقیم خواهدگذاشت.

 


برای به‌روزرسانی خدمات، نکته مهم این بود که مشتریان خاص مدنظر قرار گیرند. Retay می‌گوید: «ما مشتریان ثابتی داریم اما اغلب مشتریان ما را مهمانان هتل و اعضای کلوپ تشکیل می‌دهند. مشتری‌های فهمیده ما، علاقه‌مندان پرشور اسپا هستند که اطلاعات بسیار زیادی از اسپا و چگونگی خدمات آن دارند. اسپا از اجزای زندگی آنها چه در خانه و چه در مسافرت است و هدف ما رضایتمندی آنان و ارتقا سطح انتظاراتشان با پرداختن به ریزترین جزییات است.

 


به گفته Retay، نگرشی خلاقانه در قراردادن منوها در کنار یکدیگر ایجاد شد که در حول و حوش سه برند شکل گرفت:  Erbe ,Osea وTammy Fender. این برند‌ها انتخاب شده‌اند زیرا در درجه اول برای آن‌ها ارگانیگ و طبیعی بودن مواد اولیه اهمیت داشت، موضوعاتی که انعکاس‌دهنده چهار اولویت اصلی اسپا نیز بود: اقیانوس، تماس، ترکیبات گیاهی و سنت.

 


 Erbe یک برند معتبر و دست سازمراقب از پوست و بدن ایتالیایی است که فرمول ساخت آن از قرن 16 در ایتالیا می‌آید و به اسپا ویژگی انحصاری می‌دهد چرا که در کل امریکا فقط این مرکز است که از این محصول استفاده می‌کند. Osea محصولی برگرفته از عناصر دریایی است و درنهایت Tammy Fender که برند اصلی خدمات در اسپای Palm Beach است آن هم با فرمول گیاهی سفارشی. Retay می‌گوید: «اسپاروهای همیشگی، اسپای ما را منحصر‌به‌فرد می‌دانند چراکه ما به‌طور مداوم با برندهایمان در تماس هستیم تا بهترین منو را برای هر کدام از آنها در اختیارشان بگذاریم.

 


دیگر نکته مهم، داشتن مسوولیت جمعی و اینکه هر کدام از برندها احساس شدیدی برای ارایه بهترین کار خود را دارا باشند. Retay ادامه می‌دهد: «ما به دقت مراقب اعضای تیم، مهمان‌ها، جامعه و محیطی هستیم که برای آنان فراهم می‌کنیم. ما به‌دنبال شریک‌هایی برای خود هستیم تا بتوانند منعکس‌کننده و اشاعه‌دهنده اصول کاری ما باشند. بخشی از درآمد ما برای کمک به سازمان‌های فعال در مقابله با گرسنگی اهدا می‌شود.»

 


اگرچه اسپا می‌تواند در هر روز 490 مشتری را جواب گو باشد، اما آب‌وهوا نیز تاثیرگذاری زیادی بر رزرو جا دارد. متاسفانه هوای آفتابی همیشه با Retay و همکارانش سر سازگاری ندارد. «اگرچه تمام علاقه مندان به ساحل، هوای آفتابی را دوست دارند اما اسپای ما عاشق باران است! .» Retay می‌افزاید: «مهمان‌های ما انتخاب‌های زیادی دارند، نیم مایل ساحل، 4 استخر شنا، 2 زمین گلف و مجموعه‌ای از بوتیک‌ها، در نتیجه من هر روز به هوای بارانی نیاز دارم. اگرچه در هوای آفتابی نیز مهمانان ما می‌توانند از دراز کشیدن در حیاط سرباز لذت ببرند.» این به خاطر طراحی جدید اسپا است که در هوای آفتابی نیز جایگاه خود را نزد مهمانان حفظ کرده است.

 



اسپای PALM BEACH
مالک: The Breakers Palm Beach
تاسیس: ژانویه ۱۹۹۹
بازسازی: نوامبر ۲۰۱۵
جنسیت مشتریان:
67٪ زن
33٪ مرد
فضا: 610 متر مربع
لاین‌های محصول:
Erbe, Essie, Gucci Nail, Living Proof, Osea, Tammy Fender, Shankara
تجهیزات:
Belvedere, hydroCo, ResortSuite, Maletti, Living Earth Crafts
معمار:
Jeannie Rohtla
طراحی داخلی اسپا:
Sylvia Sepielli, SPAd