Print
Category: گردشگری
Hits: 664

ثابت شده است که تکنیک­ های غوطه وری در طبیعت، مانند سیلو تراپی، به کاهش اضطراب، افسردگی، عصبانیت و استرس کمک می­ کند.

هتل و آبگرم بوتیک "هتل بزرگ ترمزو" با معرفی یک مکان جدید واقع در سواحل جنوب غربی دریاچه کومو در ایتالیا، تفریح ​​در طبیعت را به خدمات سلامتی خود افزوده است.

این هتل 90 خوابه با آبگرم در باغی به مساحت 20000 متر مربع واقع شده است و مشرف به شهر بلاجیو، ریویرا دل آزالی و کوه­ های گرینی است.

با افزایش شواهد در مورد رفاه و مزایای سلامتی طبیعت، تیم پشتیبانی هتل T Spa برنامه ­ای را برای نشان دادن چگونگی مهار طبیعت و ارتقاء رفاه و خودسازی برای مهمانان ایجاد کرده است.

این تجربه سه ساعته به 45 دقیقه سیلو تراپی (عملی که به واسطه آن از طبیعت برای درمان ذهن و بدن استفاده می­ کنند که به طور سنتی شامل لمس، نوازش،  تکیه یا در آغوش گرفتن درختان است.) متصل می­ شود.

در طول جلسه ، یک راهنمای درمانگر مهمانان را با تکنیک­ های تنفس و تجسم آشنا می­ کند تا به آنها برای از بین بردن نگرانی­های جسمی یا احساسی­ شان کمک کند، این در حالیست که آنها به صورت مستقیم با درختان باغ­ های خصوصی ویلا تماس دارند.

تیم آبگرم معتقد است که روند ارتباط فیزیکی مجدد مهمانان با طبیعت به آنها کمک می­ کند تا از مزایای درمانی طبیعت برای سلامتی جسمی و روح بهره ­مند شوند.

این ارائه با یک مراسم هوشیاری دو ساعته و یک صبحانه سبک و سالم تکمیل می­ شود.

این برنامه منحصراً در اختیار مهمانانی­ است که در هتل Villa Sola Cabiati مکانی که زمانی محل زندگی دوک­ های سربلونی بوده اقامت دارند.

مهمانان Villa Sola Cabiati می­ توانند با پرداخت هزینه اضافی، برای ارتباط بیشتر با ذهن، روح و بدن از امکانات مدیتیشن پکیج ویژه در استخر هتل که در دریاچه کومو شناور است استفاده کنند. هزینه این بسته 500 یورو (578 دلار آمریکا، 424 پوند) برای هر نفر است و سه ساعت طول می ­کشد.

به نظر شما آیا امکانات و خدمات این هتل ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد؟!

 

"نوشته مگان ویتبی"