چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 2724

مجتمع هتل جهانگردی دهکده آبدرمانی محلات، مجموعه‌ای از هتل و ویلاهای مدرن است که در هوای پاک ِارتفاعات شهرستان محلات و در محل مظهر چشمه شفا واقع شده است.

حوضچه عمومی

حوضچه اختصاصی


بنای هتل جهانگردی به سال 1354 شمسی بر می‌گردد و 36 اتاق و سوئیت دارد. بهره‌برداری از 24 دستگاه ویلای لوکس و مجهز به وان‌های اختصاصی آبگرم نیز از ابتدای سال‌جاری آغاز شده است.
این مجموعه میزبان هزاران نفر از گردشگران داخلی و خارجی است که در فصول مختلف سال به منظور استفاده از آب‌های گرم و درمانی به این نقطه از جغرافیای زیبای ایران مراجعه می‌کنند و از هوای سالم و سکوت سحرانگیز کوهستان، لذت می‌برند.
پارک بازی کودکان، رستوران، سفره‌خانه سنتی، استخرهای عمومی و اختصاصی آبگرم، پارگینگ‌های مسقف و محوطه زیبا و سنگ فرش شده از دیگر بخش‌های مختلف این مجتمع به شمار می‌رود. دیدن زیبایی‌های طبیعی و تاریخی منحصر بفرد در شهرستان محلات هم می‌تواند خاطره سفر به دهکده آبدرمانی این شهرستان را برای شما رویایی‌تر و ماندگارتر کند.
شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صباست و به صندوق بازنشستگی کشور تعلق دارد و امروزه بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار نفر از بازنشستگان فرهیخته ایرانی، سهامدار آن به‌شمار می‌روند.