زیبازی: از اسرار و شگفتی‌های دریا، وجود گیاهان پرخاصیتی است که در اعماق آن نهفته است. جلبک‌های دریایی، منبع غنی‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید آمینه‌های مفید هستند که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری‌ها، به‌عنوان ماسک پوستی هم استفاده می‌شوند و با حفظ تعادل هورمونی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست، آن را جوان‌تر، صاف‌تر، درخشنده‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کنند.ترکیبات ضدالتهابی جلبک دریایی، تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان قوی، خاصیت ضدپیری و بازسازی‌کننده به پوست می‌دهد. در واقع جلبک دریایی در عین اینکه تعادل چربی پوست را حفظ می‌کند و مواد زاید پوست را از بین می‌برد، به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز برای سلول‌های مرده پوست و ناخالصی‌های دیگر سطح پوست استفاده می‌شود.

 

جلبک دریایی, پلانکتون, مواد زاید پوست, پارس حیان, Bio Marine,  عصاره لامیناریا ساخارینا, ضدپیری, لوسیون‌های بدن, بایومارین, بایوتک مارین,

 

ترکیبات ضدالتهابی جلبک دریایی، تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان قوی، خاصیت ضدپیری و بازسازی‌کننده به پوست می‌دهد. در واقع جلبک دریایی در عین اینکه تعادل چربی پوست را حفظ می‌کند و مواد زاید پوست را از بین می‌برد، به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز برای سلول‌های مرده پوست و ناخالصی‌های دیگر سطح پوست استفاده می‌شود.

به دنبال تحقیقات صورت گرفته در مورد خواص گیاهان دریایی و مواد استخراجی جلبک‌ها نظیر پلانکتون، عصاره لامیناریا ساخارینا و عصاره خزه دریایی-که اهمیت آنها را دو چندان کرده- در سال‌های اخیر، استقبال عمومی از فرآورده‌های دارای عصاره این گیاهان، به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. به‌طور مثال استفاده عصاره پلانکتون(Bioplasma) در لوسیون‌های بدن، ماسک‌های لایه‌بردار، تونیک ها و کرم‌های رطوبت‌رسان، علاوه بر حفظ کاربرد تخصصی محصول، جنبه رطوبت‌رسانی به پوست را تعمیم می‌دهد. همچنین عصاره لامیناریا ساخارینا (Phlorogine) در محصولاتی مانند ضدآکنه‌ها و پاک‌کننده‌های پوست، با حفظ تعادل ترشح چربی پوست، به کاهش براقیت آن کمک کرده و عصاره خزه دریایی(Sea shine) نیز در محصولاتی مانند کرم‌های روشن‌کننده، به روشن کردن لکه‌های پوستی کمک شایانی می‌نماید.

لابراتوار «پارس حیان» که دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه تولید و عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی می‌باشد، با همکاری لابراتوار «بایوتک مارین» فرانسه(Biotech Marine)، در راستای پاسخگویی به کلیه نیازها و مشکلات پوستی، برای نخستین بار در ایران اقدام به نوآوری و طراحی فرآورده‌هایی با منشاء گیاهان حیات‌بخش و آرامش‌بخش دریایی، تحت برند بایومارین نموده است.

بایومارین، برندی ایرانی است که مواد اولیه آن از کشور فرانسه وارد می‌شود و میزان کارایی اش با استانداردهای شرکت «بایوتک مارین» فرانسه مطابقت داده شده است. مشتریان هدف آن، فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها و سالن‌های زیبایی هستند تا از این طریق، محصولات بایومارین، برای تجربه سبک جدید زندگی، به دست مصرف‌کنندگان گرامی برسد.

بایومارین با ارایه خدمات آموزشی تخصصی به سالن‌های آرایش و مراکز تخصصی پوست، امکانات ویژه‌ای نظیر طراحی و اجرای دکوراسیون را برای متقاضیان فراهم خواهد نمود. کلاس‌های آموزشی شامل فیزیولوژی پوست، ماساژ، یوگای صورت، تغذیه و سبک زندگی و همچنین کارگاه‌های جوانسازی، آبرسانی، میکرودرم و... در فعالیت‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده است تا ضمن بهره‌مندی از خدمات آموزشی در کنار استفاده از محصولات دوستدار پوست، گامی در جهت ارایه سبک جدید زندگی در جاده بی‌انتهای کیفیت برداشته شود.