چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 1978

زیبازی: نخستین جرقه‌های ایجاد یک مرکز اسپا همزمان با شکل‌گیری برند Caudalie در سال 1993 پدیدار شد. جایی که Mathilde و Bertrand Thomas ملاقاتی تجاری را با پروفسور Vercauteren داشتند.

 

محصولات Caudalie, اسپا, اسپای محصور در باغ‌های انگور, کدالی, پلی‌فنل‌, آنتی‌اکسیدان, پلی‌فنل‌های هسته انگور,  آب‌درمانی,

این پروفسور که از کارشناسان خبره انگور و پلی‌فنل‌های آن بود، توضیح داد که چگونه پوست و هسته‌های باقیمانده انگور از برداشت، منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان هستند و برای پوست بسیار مفیدند. تنها دو سال بعد برند Caudalie با استفاده از استخراج و استفاده پلی‌فنل‌های هسته انگور شکل گرفت.

این زوج پس از آن برای ایجاد حسی بهتر و عمیق‌تر برای مهمانانشان، اقدام به ایجاد اسپا در میان باغ‌های انگور کردند. Yves Collet معمار پروژه، از ترکیب سنگ و چوب برای تولید حفاظ‌های شیاردار چوبی کرد تا نور اجازه یابد به راحتی وارد شود. اتاق‌های ارایه خدمات نیز از چوب ارس قرمزآمریکایی و ساج ساخته شدند. اتاق‌های مهمانان ویژه با استخرهای مجزای آب‌درمانی، استراحتگاه‌هایی رو به باغ‌های انگور هستند که با هدف ارتباط بین طبیعت و خاستگاه برند با مشتریان ایجاد شده‌اند. در این اسپا می‌توان از محصولات Caudalie برای دریافت خدمات استفاده نمود.

 

محصولات Caudalie, اسپا, اسپای محصور در باغ‌های انگور, کدالی, پلی‌فنل‌, آنتی‌اکسیدان, پلی‌فنل‌های هسته انگور,  آب‌درمانی,