زیبازی: برند استادرم از سال 1979 در پاریس، فعالیت خود را از اسپاها و انستیتوهای زیبایی آغاز کرد. این برند معروف و شناخته شده بنیان اصلی خود را براساس حفظ زیبایی طبیعی خانم‌ها قرار داد. اعتقاد استادرم بر این است که پوست، قدرت آن را دارد تا برای مدت بسیار طولانی، زیبایی و جوانی خود را حفظ نماید و عملا با استادرم پوست شما از نهایت قدرت خود برای جوان ماندن استفاده خواهد نمود.

 

استادرم, اسپا, انستیتوهای زیبایی, برندهای پوستی, سلولارواتر, درمان‌های مولکولار, درمان‌های سلولار, محصولات سالنی, محصولات سالنی

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که استادرم را از سایر برندهای پوستی متفاوت می‌کند، استفاده از ترکیب انحصاری سلولارواتر در تمامی محصولات است. این ترکیب که ماهیتی کاملا مشابه آب میان بافتی پوست دارد، ضامن سلامت، زیبایی و جوانی پوست به شمار می‌رود. به زبان ساده‌تر، همان‌طور که انسان برای زنده ماندن به آب نیاز دارد پوست برای سلامت و جوانی به سلولار واتر نیاز دارد.

برند استادرم تحولی نو در درماتولوژی محسوب می شود. این برند درمان مشکلات پوست را به دو دسته تقسیم می‌نماید: درمان‌های مولکولار که به واسطه آن، استادرم از مرز زیبایی پوست فراتر می‌رود و وارد دنیای درماتولوژی می‌شود و درمان‌های سلولار که علاوه بر درمان، بازآموزی هوشمند پوست را نیز به همراه دارد. بازآموزی پوست به این معناست که پوست پس از استفاده از محصولات سلولار استادرم این قابلیت را پیدا می‌کند که نیازهای اولیه خود را تامین و مشکلات خود را برطرف نماید. به این ترتیب پوست مسوول زیبایی و جوانی خود می‌شود و هر تغییر و بهبودی در ظاهر، عملا از قلب سلول ایجاد می‌گردد.

استادرم علاوه بر ارایه محصولاتی برای مراقبت‌های روزانه و خانگی افراد، طیف وسیعی از محصولات سالنی و اسپا نیز دارد که بدین وسیله این امکان فراهم می‌شود که افراد از درمان‌های تخصصی و حرفه‌ای استادرم در اسپاها و سالن‌ها نیز برخوردار شوند. این درمان‌ها مکمل بسیار عالی و موثری برای درمان‌های خانگی هستند و علاوه بر آن اثر درمان‌های خانگی را نیز به‌طور جدی و عمیق بیشتر می‌نمایند.

 درمان‌های سالنی استادرم بسیار کامل هستند و برای هر نوع مشکل پوست، یک راه‌حل خاص و ویژه ارایه می‌دهند و این امکان را برای متخصصین زیبایی فراهم می‌آورند که در محیطی آرام و دلپذیر، پوست را از حداکثر مزایای کرم‌ها و ماسک‌های درمانی مختلف بهره‌مند نمایند و علاوه بر درمان مشکل پوست، نهایت طراوت و شادابی را به پوست هدیه دهند.