زیبازی: نشریه زیبازی با وجود عمر کوتاهش، توانسته تا به خوبی خود را در دید مخاطبانش مثبت و رو به رشد جلوه دهد. این نشریه هدف گذاری‌های بلند مدتی نیز برای خود تعیین کرده است که به تدریج در حال دستیابی هستند. از جمله مهمترین آنها، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی بوده است. این اتفاق شکل گرفت و زیبازی به عنوان اسپانسر رسانه‌ای نمایشگاه بیوتی ورد دبی، در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت و به عنوان پل ارتباطی میان صنعت گردشگری ایران در بخش اسپا و نیز صنعت آرایشی و زیبایی ایران، با کشورهای خارجی به خصوص منطقه‌ای فعالیت خواهد کرد.

 

نمایشگاه بیوتی ورد دبی, فعالین صنعت زیبایی و آرایشی ایران, اسپا, صنعت گردشگری ایران,

 

شماره آینده ما، یعنی ۹، در این نمایشگاه توزیع خواهد شد. تمام شرکت ها یا مجموعه‌هایی که می‌خواهند در این نمایشگاه مشارکت تبلیغاتی داشته باشند،‌ می توانند از طریق این نشریه و درج آگهی و خبر در آن، این حضور را رسمیت بخشند.

از یاد نبرید که حداقل ۶ هزار نفر از فعالین صنعت زیبایی و آرایشی ایران، به عنوان بازدیدکننده و خریدار، این نمایشگاه را خواهند دید که همین موضوع می تواند بازاری کاملا جذاب و ایرانی را در دبی شکل دهد. پس با ما تماس بگیرید تا تجارت و کسب‌و‌کار شما را به بهترین شکل به این بخش از بازار نیز معرفی کنیم.