زیبازی: مردم خواهان ماساژی ایده‌آل و باکیفیت هستند تا بتوانند دردها و خستگی‌‌‌های جسمی را برطرف کرده و همچنین آرامش و لذت را تجربه کنند. مردم به خوبی می‌دانند که ماساژ تا چه اندازه از لحاظ روانی و جسمی، تاثیر شگفتی در زندگی آنان می‌گذارد. به همین علت امروزه به دلیل مشغله‌‌‌های فراوان و به‌دلیل دسترسی راحت به وسایل مرتبط با ماساژ مانند صندلی ماساژور، می‌توان به راحتی در هر زمان و هر مکان، چه منزل و چه محل کار، از ماساژی ایده‌آل و باکیفیت بهره‌مند شد.

 

ماساژ, صندلی ماساژ, مشکلات استرسی, درمان MS, فروشگاه اینترنتی پیلتن‌شاپ,

 

فواید صندلی ماساژور

آن‌چه که ما اطمینان داریم این است که ماساژ می‌تواند به کاهش اسپاسم و تحریک ناشی از کمر درد حاد کمک کند. استفاده از صندلی ماساژور برای هدف قرار دادن عضلات پشت می‌تواند از آسیب و درد جلوگیری کند، همچنین گردش خون و سطوح اندورفین (مسکن‌‌‌های طبیعی بدن) را افزایش ‌دهد.

محققان در یک سری مطالعات حدود ۵۰۰ مرد، زن و کودک مبتلا به افسردگی و یا مشکلات استرسی را قبل و بلافاصله بعد از ماساژ مورد آزمایش قرار دادند و دریافتند که علایم آنان به میزان ۵۳درصد کاهش یافته است. ماساژ باعث افزایش سروتونین و دوپامین، انتقال‌دهنده‌‌‌های عصبی می‌شود که به کاهش افسردگی کمک می‌کنند. همچنین دارای فواید دیگری مانند افزایش گردش خون در ناحیه‌ای که ممکن است ایسکمیک باشد (فاقد جریان خون)، کاهش اسپاسم و تنش عضلانی، کمک به تنظیم هورمون و فواید دیگر... .

 

اگر از سردرد مزمن یا میگرن رنج می‌برید و از مسکن‌‌‌های موقت برای تسکین آن استفاده می‌کنید، باید بدانید که استفاده از ماساژ روزانه و منظم باعث کاهش و درمان مشکل شما می‌شود. درمان MS معمولا شامل دارو برای کنترل علایم است، اما بعضی از بیماران ممکن است ماساژدرمانی به وسیله صندلی ماساژور را به‌عنوان مکمل درمان انتخاب کنند.

به‌طور کلی، هرچه بیشتر با صندلی ماساژور کار کنید، می‌توانید به وضوح مزایای بی‌شمار آن را مشاهده کنید و از کارکرد آن و نوع خواسته‌‌‌های خود در راستای ماساژ بهره‌مند شوید. به موجب این، فروشگاه اینترنتی پیلتن‌شاپ  www.piltanshop.comبه‌عنوان نخستین و بزرگترین ارایه‌کننده انواع صندلی ماساژور، دارای خدمات منحصر‌به‌فردی است ازجمله تحویل کالا در تهران و شهرستان تا درب منزل با حمل و نصب رایگان و گارانتی معتبر و شرکتی سلامت ماندگار که به‌صورت آکبند در داخل کارتن اصلی به مشتری تحویل داده می‌شود.