زیبازی: Pevonia ترکیبی از محتویات جوان‌کننده مانند پلانکتن، هیالورونیک اسید، کلاژن دریایی را در یک محصول و با هدف بهبود و بهسازی پوست ارایه کرده است.

 

کرم دور چشم, پلانکتون, کلاژن‌های دریایی, بهبود و بهسازی پوست, منطقه شکننده چشم, پف‌کردگی, عارضه پای کلاغی, کاهش پف‌کردگی, عصاره پلانکتون, عصاره پلانکتون, مقابله با پیری, هیالورونیک اسید, رطوبت‌رسانی,

 

 با استفاده از تولید پیشرفته، این درمان پایدار و ضدپیری، منطقه شکننده چشم را که دچار چروک، پف‌کردگی، عارضه پای کلاغی و هاله سیاه شده، هدف قرار داده است. تولیدکننده مدعی است که با استفاده از قطره کوچکی از این کرم می‌توان نقایص یادشده را به صورت مستمر درمان کرد.

این محصول را می‌توان برای تاثیر بیشتر به صورت روزانه استفاده نمود. مزیت‌های این محصول به شرح زیر اعلام شده‌اند: عادی‌سازی خطوط و چروک‌ها، کاهش پف‌کردگی، کاهش حلقه سیاه زیر چشم، از بین بردن سرخی. فرمول بدون روغن و عصاره پلانکتون برای از بین بردن پف و سیاهی، کلاژن‌های دریایی با هدف مقابله با پیری و آب‌رسانی و هیالورونیک اسید هم با هدف بهبود عملکرد سلولی و رطوبت‌رسانی به بافت در این محصول به کار گرفته شده‌اند.