زیبازی: برند گلینت آلمان(Glynt)، یکی از خاص ترین برندهای مراقبت مو در جهان است که با فلسفه ی محافظت از سلامتی موها، محصولات متنوعی از شامپو، محصولات درمانی و انواع حالت دهنده تا رنگ مو(Shadows) و محصولات جانبی مربوط به موهای رنگ شده را تولید می کند.

مانگالاهای گلینت, گلینت آلمان, برندهای مراقبت مو,

این کمپانی از سال ۲۰۱۲ و در ۶ سال پیاپی برترین برند در میان سالن های کشور آلمان شده است. محصولات گلینت پایه ی گیاهی دارند و با حداقل استفاده از مواد شیمیایی در مقایسه با سایر برندها، سلامتی و تقویت موها را تضمین می کنند. یکی از ویژه ترین لاین های محصولات گلینت که در ایران رقیب و مشابهی ندارد،  مانگالاهای گلینت هستند که به آرایشگران این امکان را می دهند که برای هر فرد پس از رنگ شدن موها، یک رنگساژ انحصاری تهیه کنند.

ویژگی مهم مانگالاها، فرمول اختصاصی آنها برای هر طیف رنگی است و می توانند هم برای آرایشگرها در سالن ها و هم برای استفاده ی خانگی مفید باشند.  در آرایشگاه ها می توان از مانگالا به عنوان متعادل کننده ساختار موهای آسیب دیده قبل از رنگ، افزایش درخشش و ماندگاری(به خصوص در رنگ های قرمز)، رنگساژ، اصلاح رنگ های ناخواسته(به عنوان مثال برای خنثی کردن رفلکس زردی بعد از دکلره)، ایجاد درخشش بی نظیر (به خصوص در موهای روشن)، افزایش درخشندگی و تشدید رنگ نهایی استفاده کرد. همچنین آرایشگرها می توانند متناسب با رنگ موی فرد، رنگساژ مانگالا را آماده کرده و برای مراقبت خانگی از رنگ مو، در اختیار فرد قرار دهند.

در خانه، کراتین های رنگی مانگالا، برای موهای رنگ شده و رنگ نشده به صورت همزمان،  کار مراقبت و رنگساژ را انجام می دهند. یعنی می شود از این کراتین های رنگی به صورت یک ویتامینه هفتگی در منزل، برای رنگساژ و تقویت موها استفاده کرد. مانگالاها می توانند رنگ مو را تا نوبت بعدی رنگ، درست مثل روز اول تازه و براق نگه دارند. بعد از هر بار رنگ کردن، استفاده از مانگالا باعث می شود با صرف وقت و هزینه کمتر، از رنگ و سلامت موها مراقبت بهتری به عمل آورد.

این محصول هم اکنون در فروشگاه های منتخب در ایران عرضه می شود و در مدت کوتاهی که به بازار آمده است، با استقبال و بازخورد خوبی از سوی مصرف کنندگان روبرو شده است.