زیبازی: در نخستین آئین اعطای تندیس ملی باشگاه ‌داری، که به همت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، در روز سه شنبه، دهم اردیبهشت 1398 برگزار شد، مجموعه اسپا و تندرستی "حس خوب زندگی" با کسب امتیاز در 5 شاخص از میان 11 محور ارزیابی شده، در میان بیش از 25000 باشگاه و مجموعه ورزشی کل کشور ، بالاترین میزان رشد و عملکرد سازنده را به خود اختصاص داد.

مجموعه اسپا و تندرستی, حس خوب زندگی,  تندیس ملی باشگاه ‌داری,

مجموعه اسپا و تندرستی, حس خوب زندگی,  تندیس ملی باشگاه ‌داری,

مجموعه اسپا و تندرستی, حس خوب زندگی,  تندیس ملی باشگاه ‌داری,

مجموعه اسپا و تندرستی, حس خوب زندگی,  تندیس ملی باشگاه ‌داری,


هدف از برگزاری این آئین، معرفی و تشویق مجموعه هایی بود‌ که با حرکت در مسیری علمی، فرهنگی و مسئولیت اجتماعی، راه را برای پیشرفت صنعت ورزش کشور هموارتر می‌سازند. این آیین با ثبت نام رایگان و ارسال مدارک توسط مراکز ورزشی آغاز و طی مدت بیش از 8 ماه، عملکرد مجموعه‌های ورزشی کشور مورد سنجش علمی - عملیاتی و دو دوره داوری قرار گرفت و در نهایت برترین‌ها در هر محور کاندید و موفق به دریافت جایزه ملی با عنوان تندیس ملی باشگاه‌ داری شدند.

مراسم "نخستین آیین اعطای تندیس باشگاه داری" با حضور جمعی از اساتید دانشگاه ها، مدیران و پرسنل مراکز ورزشی، اصحاب رسانه و نيز فعالان جامعه ورزش کشور در محل دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تهران با سخنرانی آقای مهندس علیرضا اصفهانی، موسس و بنیانگذار "حس خوب زندگی" با موضوع "نقش رضایتمندی پرسنل در مدیریت رضایتمندی مشتریان" آغاز شد. پنل علمی این مراسم با سخنرانی تعدادی از مدیران مجموعه های ورزشی، اساتید دانشگاه ها و صاحبنظران ورزشی ادامه پیدا کرد و در بخش دوم نیز به معرفی مراکز برتر و اهدای تندیس بود.

در این میان مجموعه حس خوب زندگی با معرفی در پنج حوزه معماری و فضای ورزشی باشگاه‌ها، سلامت، محیط زیست (باشگاه سبز)، سرمایه‌گذاری و استارت آپ (ایده نو و پتانسیل تحول آفرینی در بازار) بیشترین تعداد را در میان باشگاه های برتر به خود اختصاص داد. 

سایر شاخص ها عبارت بودند از:
- برندینگ و تبلیغات
- فرهنگی و مسئولیت اجتماعی
- فنی و ورزشی
- ورزش سالمندان (شهروندان ارشد)
- حمایت از ورزش جانبازان و معلولین
- ورزش بانوان و مادران
- استعدادیابی برای ورزش قهرمانی