زیبازی: برپایه تحقیقی که توسط Northwestern Medicine انجام شده است، داشتن 30 دقیقه برنامه تمرینات صورت به‌طور روزانه یا یک روز در میان به مدت 20 هفته می‌تواند چهره ظاهری زنان میانسال را تغییر دهد.

تمرینات صورت, ماساژ صورت,

این تغییر به سمت ظاهری جوان‌تر با گونه‌‌هایی سفت‌تر و چروک‌های بالا و پایین کمتر خواهد بود. تمرینات باعث قوی‌تر و بزرگ‌تر شدن عضلات صورت می‌شود به گونه‌ای که صورت حجم بیشتری از خود نشان دهد. تحقیق همچنین می‌گوید که زنان میانسال 40 تا 65ساله، دو تمرین چهره به چهره 90دقیقه‌ای را با حضور مربی انجام دادند. سپس این تمرینات در خانه به مدت 20 هفته انجام شد. برای 8 هفته اول، تمرینات روزانه 30 دقیقه انجام شد. از هفته نهم تا بیستم همان تمرینات یک روز در میان در جلسات 30 دقیقه‌ای انجام گرفت.

داوطلبین 32 تکنیک را آموزش دیدند که هر کدام حدود یک دقیقه زمان می‌برد. یکی از آن‌ها کشش گونه بود. حرکت شامل این مراحل می‌شود؛ دهان را باز می‌کنید و شکل O به آن می‌دهید، لب بالایی را بالای دندان می‌گذارید، می‌خندید تا عضله گونه به سمت بالا رود، انگشتان را به بخش بالای گونه قرار می‌دهید، عضلات گونه را آزاد می‌کنید تا به پایین بیایند و دوباره آن‌ها را به بالا بکشید. این تمرین را با پایین و بالا کردن گونه‌ها تکرار کنید.