چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 860

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ با مدیریت آقایان سعید قدرتی و پارسا قدرتی نخستین و تخصصی ترین مرجع فروش لوازم ماساژ و انواع دستگاه‌های ماساژور می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و علاوه بر فروش تخصصی لوازم ماساژ، توانسته است اولین تولید کننده تخت‌های ماساژ در انواع مختلف پرتابل و ثابت را با بالاترین سطح کیفیت به خود اختصاص دهد.

وسایل ماساژ, تخت‌های ماساژ, فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ, فروش لوازم ماساژ, دستگاه‌های ماساژور,

 

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ با مراکز معتبر ماساژ در تهران و شهرستان‌ها از جمله مرکز ماساژ هانا، اکسیژن، نیلوفر آبی و حس خوب زندگی و هم چنین هتل‌های معروفی به نام هتل استقلال و هتل قصر طلایی همکاری می‌کند و در بسیاری از نمایشگاه‌های مرتبط با ماساژ حضور فعال داشته است.

پیلتن شاپ امکان تست رایگان و خرید حضوری را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است تا با مراجعه به شوروم پیلتن شاپ و مشاهده محصول مورد نظرشان، خرید مطمئن و رضایت بخشی داشته باشند. تست رایگان محصول و ایجاد فروشگاه فیزیکی را می‌توان از وجه تمایز فروشگاه پیلتن شاپ نسبت به سایر فروشگاه‌های فعال در این حوزه برشمرد.

هدف اصلی فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ رضایت مشتری و ارائه محصولات باکیفیت می‌باشد که در طی 10 سال سابقه فعالیت خود توانسته است با دقت در انتخاب محصول و کیفیت آن رضایت مشتریان خود را فراهم کند.

محصولات

پیلتن شاپ ارائه دهنده طیف گسترده ای از محصولات با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد و نمایندگی‌ها و برندهای معتبر و نام آشنایی از جمله mt ،master، loft، talida، relax، boncare، orli و irelax با پیلتن شاپ همکاری می‌کنند.

 در ادامه این محصولات را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

آموزش ماساژ

تا به حال به این فکر کرده اید که ماساژ را به صورت حرفه ای آموزش ببینید؟ امروزه ماساژ جز یکی از رشته‌ها و مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود و افراد زیادی خواهان آموزش و فعالیت در این حوزه هستند. اگر شما هم جز این دسته از افراد قرار می‌گیرید، پیلتن شاپ در این راه به شما کمک خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ با برگزاری دوره‌های آموزش ماساژ حرفه ای به صورت تئوری و عملی و با ارائه مدرک معتبر که تحت نظر مرکز فنی و حرفه ای می‌باشد، این امکان را در اختیار علاقه مندان این حرفه قرار خواهد داد تا با شرکت در این دوره‌های آموزشی گامی مثبت در جهت تحقق اهداف شان برداشته و به موفقیت کاری و مالی بالایی دست پیدا کنند.

دکوراسیون و طراحی داخلی

اگر صاحب یک باشگاه ورزشی، بدنسازی، سالن ماساژ یا اسپا هستید و قصد دارید طراحی و دکوراسیون داخلی مرکز خود را تغییر دهید و یا می‌خواهید در این زمینه‌ها فعالیت کرده و محیط کارتان را به یک فضای خاص و منحصر به فرد تبدیل کنید، فکر و ایده خود را به تیم مجرب پیلتن شاپ بسپارید و شاهد تحقق رویاهایتان باشید.

پیلتن شاپ با سابقه فعالیت بالای خود و با داشتن گروه ماهر و باتجربه ای از طراحان متعهد و مجرب بهترین فضاها را برایتان طراحی و اجرا خواهد کرد.

چرا خرید از پیلتن شاپ

 

جهت راهنمایی، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.piltanshop.com مراجعه کنید و یا با شماره 86081348-021 تماس حاصل فرمایید.