چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 1537

زیبازی: مرکز ماساژ تن آرام با محیطی گرم و دلنشین، اولین مرکز رسمی ماساژ بانوان در شهر قائمشهر واقع در استان مازندران است.

 مرکز رسمی ماساژ بانوان, مرکز ماساژ تن آرام, فرشته بهرامی, مراکز ماساژ, خدمات ماساژ, آموزش ماساژ, مراقبت و زیبایی پوست, اسکراب بدن, اسپای دست و پا

فرشته بهرامی چگونگی شکل گیری مجموعه تن آرام را این گونه شرح می دهد: «من فرشته بهرامی، ۳۱ ساله، مدیر مرکز ماساژ تن آرام، فارغ التحصیل از دانشگاه سراسری سمنان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت و برنامه ریزی توریستی هستم. در سن ۲۶ سالگی برای تحقیقات پایان نامه ام در حوزه گردشگری سلامت با مقالات زیادی در ارتباط با اسپاها و مراکز ماساژ در سطح جهان مواجه شدم و علاقه مند به یادگیری و ورود به دنیای بی نهایت دوست داشتنی ماساژ شدم.

 پس از گذراندن دوره های متعدد ماساژ و اخذ مجوزهای مربوطه درسال ۱۳۹۴ موفق به راه اندازی اولین مرکز رسمی ماساژ بانوان در یک فضای کوچک و صمیمی در  شهرمان شدم.»

بهرامی در ادامه می گوید: «پس از طی ۳سال کار انفرادی تصمیم به راه اندازی مرکزی بزرگتر و کار تیمی گرفتم و پس از استعفا از شغلم  در فرودگاه، تمام تمرکز و توانایی ام را با حمایت و کمک همسرم برای احداث مرکز جدید و ارتقای آن گذاشتم. همچنین در حوزه آموزش ماساژ به‌عنوان مربی و ممتحن با فنی حرفه ای همکاری نموده ام . »

مرکز جدید با محیطی دلنشین و مجهزبه ۴ تخت ماساژ و با ۵ نیرو افتتاح شده است. تن‌آرام با منویی متنوع با بیش از ۱۵نوع خدمات ماساژ و خدمات مراقبت و زیبایی پوست و اسکراب بدن و اسپای دست و پا  با پرسنلی جوان و تحصیل کرده و مجرب در حال حاضر  روزانه میزبان تعداد زیادی از مهمانان عزیز است.