چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 938

زیبازی: مركز اسپا و تندرستي گلدن هندز به عنوان اولين مركز تخصصي داراي مجوز رسمي در استان يزد،  در آذر ماه سال ١٣٩٣ افتتاح شده و در دو بخش بانوان و آقايان مشغول به فعاليت است.

مركز اسپا, مركز اسپا و تندرستي گلدن هندز, هدایتی مدیر اسپا, اسپا و اتاق نمک, خدمات ماساژ, اسپای صورت,  اسپای بدن, آروماتراپي, ريلكسيشن در اتاق نمك, مديتيشن در نمك, ماساژ در اتاق نمك,

به گفته  خانم هدایتی مدیر اسپا ،هدف از ايجاد اين مجموعه خدمت رسانی در راستای افزايش سلامت جسمي ، رواني و زيبايي اعضا در محيطي زيبا ، آرام بخش و صميمي بر پايه اصول علمي است. خدمات متنوع و علمي گلدن هندز توسط مجربترين ماسور ها و در فضاهاي مجهز ارايه می شود.  خدمات مجموعه در ۴ بخش ماساژ، حمام، اسپا و اتاق نمک ارایه می شود. خدمات ماساژ در انواع سنگ داغ، شمع ، هربال، آروما تراپي، سوئدي،كلاسيك روسي، صورت ، سر، هندي ، رفلكسولوژي، تايلندي و .... انجام می شود.

 

در بخش حمام، محموعه دارای حمام سنتي ، حمام ترك ، حمام مغربي ، سونا و جكوزي است. خدمات بخش اسپا شامل اسپای دست، اسپای پا ، اسپای صورت و اسپای بدن می شود. در اتاق نمك نیز خدماتی مانند آروماتراپي و ريلكسيشن در اتاق نمك، مديتيشن در نمك و ماساژ در اتاق نمك ارایه می شود. همچنین این مجموعه مجهز به كافي شاپ، كتابخانه و  فروشگاه نیز هست.