چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 641

زیبازی: بسیاری از ما هیچ اطلاعی از این‌که تا چه میزان تنفس سطحی و ضعیفی داریم خبر نداریم تا این‌که بر روی آن تمرکز کنیم. O2 chair که توسط Jean-Louis Portales در فرانسه اختراع شده، صندلی جاذبه صفر است با انحنای خاص.

صندلی جاذبه صفر, صندلی اکسیژن, فضای ریلکسشین اسپا, امواج آلفای مغز

این صندلی در پشت ستون فقرات مشتری حرکت‌های بالا و پایینی را انجام می‌دهد در حالی که از هدفون‌ها دستورالعمل‌های دم و بازدم پخش می‌شود و بخار اکسیژن خالص در کنار صورت او منتشر می‌شود. شیب و حرکت های صندلی به ‌گونه‌ای طراحی شده تا جریان خون را بهبود بخشد و حالت ریلکسی را به وجود آورد. امواج آلفای مغز نیز در بهترین حالت خود قرار می‌گیرند هنگامی که ذهن مطمئن و حاضر باشد. نتیجه، ایجاد حالتی شبیه به سرخوشی طبیعی خواهد بود.

صندلی O2 Chair را می‌توان در فضای ریلکسشین اسپا به‌عنوان ابزار آرام‌بخشی قبل یا بعد از خدمات مورد استفاده قرار داد بدون هزینه اضافی برای استخدام پرسنل. تحقیقات نشان داده که این ابزار باعث کاهش میزان ضربات قلب و فشار خون می‌شود درحالی که انرژی فیزیکی و عملکرد ورزشی را بالا می‌برد. دریافت اکسیژن بیشتر به معنای افزایش گردش خون و بهبود عملکرد اعصاب پاراسمپاتیک- کاهش‌دهنده طبیعی استرس بدن- خواهد بود.