چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 2078

زیبازی:مسابقات ماساژ قهرمانی جهان 2022

18 ژوئن - 19 ژوئن 2022 در کپنهاگ- دانمارک

 

هدف انجمن ابین المللی ماساژ از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج تکنیک های مختلف ماساژ است که توسط ماساژورهای مجرب در سراسر جهان انجام می شود.

مسابقات جهانی ماساژ نه تنها یک مسابقه بلکه فرصتی ست که درمانگران بتوانند با الهام گرفتن از مجموعه ای حرفه ای به ارتقاء مهارت خود بپردازند.

در نهایت برای هر شرکت کننده یک دیپلم صادر می شود که به آن ها این امکان را می دهد تا تجارت خود را به روشی جدید معرفی کنند.

با توجه به وضعیت جاری کووید ، انجمن بین المللی ماساژ تصمیم گرفته است که مسابقات جهانی 2022 در ماساژ به صورت ترکیبی مانند سال 2021 برگزار شود.

نسخه ترکیبی به چه معناست؟

مسابقات قهرمانی به دو بخش تقسیم می شود: یکی بصورت فیزیکی در دانمارک و دیگری بصورت آنلاین.

 بخش فیزیکی مانند سالهای گذشته ی مسابقات قهرمانی است.

قسمت آنلاین که در آن شرکت کنندگان به صورت زنده (به احتمال زیاد Zoom) با درمان های ماساژ خود از مکان منتخب خودشان، حضور خواهند داشت.

 در این بخش که تنها یک دور (شرکت کننده فقط کار خود را در یک دسته نشان می دهد) دارد، داورانی به صورت زنده در حال تماشا و قضاوت درباره درمان ها خواهند بود.

همه شرکت کنندگان ثبت نام شده نامه ای با پیوند دریافت می کنند تا انتخاب کنند که آیا می خواهند به صورت آنلاین شرکت کنند یا فیزیکی.

در سال 2022 ، انجمن بین المللی ماساژ 2 نوع فیلم ماساژ را در مسابقات جهانی ماساژ 2021 شرکت می دهد:

 

1) بهترین تبلیغ ماساژ (فیلم بین 2 تا 12 دقیقه)

 2) بهترین تیزر ماساژ (فیلم تقریبا 2 دقیقه)

 

همه درمانگران ماساژ ، مدارس ، کلینیک ها ، آبگرم ، تامین کنندگان تجهیزات و غیره، می توانند یک یا چند فیلم را تا قبل از 1 آوریل 2022 به صورت رایگان ارسال کنند.

در صورت تمایل لطفا ویدیوهای خود را  (توسط We Transfer) به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید.

 لطفاً توجه داشته باشید که هنگام ارسال ویدئو به IMA، حق ویرایش ویدئو را نیز می دهید.

علاوه بر این ، لطفاً نام، نام کشور و تصویر خود را به فایل ارسالی ضمیمه کنید. هیئت داوران ویدئویی IMA، تصمیم خواهند گرفت که کدام فیلم ها نامزد و در کانال یوتیوب IMA نمایش داده شوند. برنده در مسابقات جهانی ماساژ اعلام می شود.

آخرین مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه: 1 ژوئن 2022 هزینه شرکت: 225 یورو، (هزینه قابل استرداد نیست).

مسئولیت رزرو محل اقامت، پروازها و حمل و نقل محلی بر عهده شرکت کنندگان است. توصیه می کنیم به دلیل عدم تداخل با تعطیلات دانمارک در تاریخ موردنظر، رزرو خود را زودتر انجام دهید.