شبکه‌های اجتماعی پتانسیل بالایی برای تبلیغ برند اسپای شما و شناساندن آن به مشتریان دارند. چنانچه نسبت به چگونگی استفاده از آن‌ها آگاهی داشته باشید. مفید خواهد بود اگر به شبکه‌ای اجتماعی بپیوندید و سیلی از پست‌های اتفاقی و غیریکدست را برای جلب توجه مشتریان ارسال کنید، اما متاسفانه این تمام حقیقت نیست.

   توسعه سریع اسپاهای روزانه و اقامت در سال‌های اخیر بسیار خبرساز شده است. این اخبار که به‌طور سنتی در حوزه صنایع در حال رشد منعکس می‌شود، تقاضای متقابلی را برای کارکنان واجد شرایط در موقعیت‌های شغلی مهم مدیریتی و پشتیبانی ایجاد می‌کند. افزایش تقاضای نیروی انسانی می‌تواند موجب کاهش نیروهای مستعد قابل دسترس شود و کمبود متقاضیان ماهر نیز می‌تواند خطر افزایش حقوق درخواستی را به همراه داشته و برای کیفیت خدمات نیز تهدیدی جدی محسوب ‌شود. یافتن مدیر اسپای واجد شرایطی که هدایت‌کننده تمامی اجزای متحرک در یک اسپای روزانه یا اقامتی شلوغ و پیچیده باشد، حقیقتا کار ساده‌ای نیست. بسیاری افراد تنها به دنبال عنوان شغلی مدیریت اسپا هستند. اما در همین حین تعداد کمی از مدیران اسپا خود را به‌طور کامل موظف می‌دانند تا نیازهای صاحبان اسپا، تراپیست‌ها و مشتریانی که به آن‌ها خدمات ارایه می‌کنند را به‌طور موفقیت‌آمیزی به تعادل برسانند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 100

 با اتمام دوره‌های آموزش تخصصی، آماده ورود به دنیای زیبایی و آرایش شده‌اید. با مدرک معتبری که در دست دارید می‌توانید کسب‌وکار تازه خود را با قدرت آغاز کنید. با توجه به ۵ نکته که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، کسب‌وکار رویایی خود را به سرعت آغاز کرده و تبدیل به یک متخصص زیبایی موفق شوید:

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 106

 

مراجعه به اسپا یکی از آرامش‌بخش‌ترین کارهایی بود که Daphne Evans در حین مبارزه با بیماری سرطان به‌طور مرتب انجام می‌داد. حال که او از بیماری نجات پیدا کرده است تصمیم دارد مستقیما به سایر مبتلایان به سرطان کمک کند تا از خدمات اسپا برای بهبود احوال خود استفاده کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 133

مراکز اسپای‌درمانی معمولا در حین کار و ارایه خدمات با مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای مواجه می‌شوند. با وجود پیچیدگی‌های موجود در این کسب‌وکار، درک و توجه به ۵ نکته‌ای که در ادامه می آید، می‌تواند در حل مشکلات بسیار مفید باشند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 129

همزمان با تغییر ایده‌های ثروت و موقعیت‌های اجتماعی، ایده‌های سفرکنندگان برای لوکس بودن نیز تغییر می‌یابد. گزارش جدید Sabre Hospitality Solutions، تصریح می‌کند که مسافران متمول به طرز روزافزونی نسبت به لوگوهای پرزرق و برق و مصرف خودنمایانه گرایش یافته‌اند. آنان جذب سفرهایی می‌شوند که بتواند رویاهایشان را از طریق تجربیات گران‌قیمت جامه عمل بپوشاند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 111

مشتریان دوستدار محیط‌زیست در مراکز اسپا روز به روز در حال افزایش هستند، از این‌رو استخدام متخصصانی که بتوانند طرح‌هایی را در راستای پایداری محیط‌زیست پیاده کرده و در آینده ردپای کربن را در چرخه اسپا کاهش دهند بسیار مهم است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 567

چه بوده‌ایم و چه داشته‌ایم خود محل فخر است لکن آنچه داریم و با به‌روزسازی آنها نگهدارشان نیستیم بر شدت بیگانگی‌مان می‌افزاید. این بیگانگی شاید از سر ناآگاهی، شاید بر اثر بی‌مهری و شاید طلب جام‌جم از بیگانگان باشدکه مجال بحث آن در اینجا نیست و یک اشارت مکفیست.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1087

 

CIDESCO، استاندارد جهانی برای زیبایی و اسپادرمانی، مجموعه‌ای از ماه‌ها و روزها را به‌عنوان ماه یا روز آگاهی‌دهی مشخص کرده تا در آن اعضای خود را به ارتقا دانش و پیشرفت حرفه، پرسنل و کسب‌وکارشان تشویق کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 596

 کاملا واضح است که شبکه‌های اجتماعی به تازگی وارد دنیای اسپا شده‌‌اند. اثرات این شبکه‌ها را می‌توان در نقدهای آنلاین، سیستم رزرو اینترنتی و خرید‌های اینترنتی دید. در کنار رشد شبکه‌های اجتماعی، مراکز اسپا به‌طور گسترده‌ای بر تمرکز و اهمیت پیگیری مدیریت اضطراب تاکید دارند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 682