چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 430

Oanh Ngo، مدیر اسپای Heart of the Earth Spa و هنرمند کاسه آواز ساکن در Four Seasons Resort Nam Hai، Hoi An، به طور مداوم دانش و آموزش خود را برای کشف هدف و فلسفه تمرین کاسه های آوازخوانی تجدید می کند. در اینجا، او نکات برتر خود را برای متخصصان اسپا به اشتراک می گذارد. 

کاسه های آواز کریستالی

کاسه های آواز کریستالی ابزاری هستند که برای التیام صدا استفاده می شوند . آنها معمولاً از 99.9٪ کوارتز کریستال خرد شده ساخته می شوند که در دمای بالا گرم می شوند و به شکل های مختلف کاسه در می آیند.

این کاسه ها دارای انرژی معنوی قدرتمند و ارتعاشات شفابخش شگفت انگیز هستند. یک کاسه با کیفیت بالا می تواند لرزش خود را حفظ کند و چندین تن، هارمونیک و تون تولید کند. این صداها اثرات مثبت فیزیکی، ذهنی و عاطفی را برای کسانی که آنها را می شنوند ایجاد می کنند.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه، توصیه های زیر را دنبال کنید.

یک مکان ساکت: یک فضای آرام به شما امکان می دهد هنگام بازی تمرکز کنید و صداها به وضوح شنیده شوند و ارتعاشات در بدن جریان یابد و انرژی منفی یا بیماری ها را پاک کند.

حواستان باشد: کاسه آواز یک شیء بی جان نیست. هر کدام افکار خاص خود را نیز دارند. وقتی کاسه را می‌نوازیم، به نظر می‌رسد که با آنها صحبت می‌کنیم، اتصال برقرار می‌کنیم در حالی که کاسه‌های کریستالی بهترین صدا را برای هر کسی که آن را دریافت می‌کند تولید می‌کنند. مهمتر از همه، هنگام نواختن کاسه آواز به افکار مثبت فکر کنید و این افکار با صدا و ارتعاشات بزرگتر می شوند.

اتصال را ایجاد کنید: کاسه های آواز کریستال مانند دوستان هستند، بنابراین با آنها ارتباط برقرار کنید و با احتیاط از آنها استفاده کنید. قبل از اینکه شروع به بازی کنم، لحظه ای را صرف می کنم تا با هوشیاری با آنها ارتباط برقرار کنم.

 

مطالب بیشتر زیبازی 

اینها چند روش غالب برای نواختن کاسه های آواز هستند.

روی گرز کنار کاسه ضربه بزنید تا صدایی شبیه زنگ ایجاد شود. این یک راه موثر برای ایجاد تغییر صدا هنگام پخش کنسرت یا جلسه صدا است. این یک راه زیبا برای باز و بسته شدن است.

استفاده از انتهای گلوله لاستیکی عصا به ویژه با کاسه های مات کلاسیک به خوبی کار می کند. به آرامی دور کاسه را دور بزنید تا زمانی که کاسه با شدت مورد نظر شما آواز بخواند.

اگر کاسه‌ها نزدیک به هم باشند و آنها را با صدای بلند یا با قدرت بازی کنید، ممکن است خرد شوند، بنابراین باید ضربه‌گیر را مانند یک مداد از انتهای چوبی بگیرید.

لبه بیرونی کاسه را به آرامی ضربه بزنید و بلافاصله شروع به زدن ضربه زن در گوشه لبه بیرونی لبه کاسه کنید.

حرکت دست  شما باید در زاویه 30 درجه نسبت به خارج کاسه باشد. برای حفظ فشار محکم و ثابت مراقب باشید.

اگر صدای رنده یا پچ پچ می شنوید، فشار کافی وارد نمی کنید. تمرین کامل می کند. اگر در تولید صدای جامد مشکل دارید، یک نفس عمیق بکشید و دوباره امتحان کنید.

اگر ترجیح می دهید کاسه خود را با ضربه زدن به آن گونگ کنید، حتما آن را به آرامی انجام دهید. کاسه کریستالی شما ابزاری با کیفیت و شکننده است. با مدیریت مناسب، می تواند برای تمام عمر زیبا و ماندگار بماند.

استفاده از اهرم مناسب و حلقه لاستیکی هنگام بازی ضروری است.

به یاد داشته باشید که کاسه ها ممکن است در طول استفاده معمولی کثیف شوند. آنها را با آب خالص و نمک دریا تمیز کنید. من معتقدم که بهترین زمان برای تمیز کردن کاسه ها در زیر ماه کامل است تا ارتعاشات قوی تری ایجاد کند و انرژی مثبت زیادی جذب کند.

مطالب بیشتر زیبازی 

اولین نشریه اسپا و زیبایی در ایران