چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 623

Royal Scotsman ،  قطار بلموند ، اسکاتلند از همکاری طولانی مدت با Dior Beauty برای ایجاد Dior Spa Royal Scotsman خبر داده است، اسپایی که در یکی از واگن‌های مجلل قطار با دو اتاق اسپا و ماساژ قرار گرفته است که با طراحی نمادین دیور بازسازی شده است. موتیف بورگوندی toile de Jouy. 

Dior Spa Royal Scotsman دو خانه نمادین را برای یک فرار رفاهی با الهام از زیبایی زودگذر اسکاتلند ترکیب می کند. منوی سفارشی جدید شامل سه روش درمانی است که توسط کارشناسان سلامتی مزون فرانسوی برای رفع نیازهای خاص سفر با قطار ابداع شده است.

ماساژ بدن D-Travel (30-60 دقیقه) یک ماساژ عمیق و آهسته است که سموم را از بین می برد ، تنش را از بین می برد و درد را تسکین می دهد. درمان کامل بدن D-Elements با الهام از فصل‌های اسکاتلند (60 دقیقه) با استفاده از سنگ های گرم نیمه قیمتی در پشت برای ایجاد حس گرما آغاز می شود و به دنبال آن حرکات ماساژی که نسیم خنک کننده ای را شبیه سازی می کند، آغاز می شود. درمان با استفاده از بادی میست باین دیور و اوشیبوری داغ به پایان می رسد.

برای صورت، درمان D-Highlands (60 دقیقه) از تکنیک های ماساژ صورت Kobido الهام گرفته شده است و با خط Dior Prestige تقویت شده است، که منجر به جوانسازی صورت می شود که ویژگی های صورت را تراشیده و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

بلموند، به عنوان بخشی از LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، به مدت 46 سال پیشگام سفرهای لوکس بوده است که با خرید هتل Cipriani در ونیز در سال 1976 آغاز شد. مجموعه آن در 24 کشور با 50 ملک شامل ونیز Simplon- گسترش یافته است. قطار Orient-Express، خلوتگاه‌های ساحلی دورافتاده مانند Cap Juluca در آنگویلا، مخفیگاه‌های ایتالیایی مانند Splendido در پورتوفینو و دروازه‌هایی به سوی شگفتی‌های طبیعی جهان مانند Hotel das Cataratas در پارک ملی ایگوازو برزیل.