چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 868

زیبازی: زیرانداز Inframat Pro که دارای سنگ‌های خاص و گران برای درمان به وسیله گرماست به گونه‌ای طراحی شده تا باعث بهبود وضعیت سلامتی بدن شود. برخلاف دیگر پدهای گرمایی که به‌طور سنتی در بازار هستند، در این زیرانداز از سنگ‌های خاص استفاده شده تا گرما بتواند تا عمق 4-6 اینچی درون عضلات و بافت‌ها نفوذ کند.

سنگ داغ‌تراپی, بهبود سلامت بدن, فرامادون‌قرمز‌ تراپی, یون منفی ‌تراپی, فوتون‌تراپی, PEMFتراپی, مراکز ماساژ

سنگ‌های به کار رفته شامل تورمالین، یشم و یاقوت می‌شود. به گفته تولیدکننده، این مت در واقع به طور همزمان پنج کار را انجام می‌دهد:

سنگ داغ‌تراپی: به‌کارگیری سنگ‌های داغ بر روی بدن با هدف ریلکس شدن عضلات و بهبود گردش خون

فرامادون‌قرمز‌ تراپی: اشعه‌های فرامادون‌قرمز برای زندگی عنصری حیاتی هستند. منبع اصلی آن خورشید است. این اشعه ها 4 تا 6 اینچ در بدن نفوذ می‌کنند. فواید آن جابه‌جایی اکسیژن، کاهش درد و التهاب و سفتی است.

یون منفی ‌تراپی: یون‌های منفی در طبیعت به‌وفور یافت می‌شوند و برای سلامتی مفیدند. تنفس در هوای پاکیزه می‌تواند به بدن شما شوک مثبت بدهد. یون‌های منفی، یون‌های مثبت خطرناک را در سطح زمین نگه می‌دارند و از طرف دیگر باعث خروج فلزات مضر از بدن می‌شوند.

فوتون‌تراپی: استفاده از ذرات نور می‌تواند باعث تعادل بایومگنتیک در بدن شود که انسدادهای موجود در سیستم‌های بدنی را کاهش می‌دهد.

PEMFتراپی: یا درمان با میدان الکترومغناطیسی ضربانی، فرآیند به‌کارگیری میدان مغناطیسی از یک فرکانس خاص بر روی بدن است. فایده آن بازگشت بدن به درجه نرمال موجود در کره زمین است.