چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 953

این مکان شگفت‌انگیز برای ماجراجویانی که به دنبال انرژی بکر و سلامت روح و روان خود هستند طراحی و ساخته شده است. مکانی پر از شگفتی، رازآلود و بکر

اسم این هتل زیبا اِس‌وارت Svart است که در ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی در کشور نروژ افتتاح شده است. این هتل بی‌نظیر دارای ۹۹ اتاق است که توسط معمار نروژی اِس‌نوهتا طراحی شده است. مکانی خاص بروی یک سازه چوبی در لابلای تبه‌های کوچک و بزرگ و آبهای روان در همسایگی یخچال‌های بزرگ طبیعی

این هتل زیبا در شمالی‌ترین قسمت قطب شمال قرار دارد و انتظار می‌رود که حدود ۸۵٪ انرژی کمتری نسبت به سایر هتل‌های سنتی مصرف کند و انرژی بیشتری نسبت به سایر هتل‌ها تولید کند. هدف اصلی این پروژه کاهش زباله های زیست محیطی است.

اسپای اِس‌وارت یک برنامه اختصاصی و متمرکز برای میهمان‌های خود دارد تا ضمن تجربه لذت بخش از ماجراجویی خود لحظاتی رویایی و آرامش‌بخشی را در این هتل سپری کنند. این مرکز ۱۰۰۰ متر مربع مساحت دارد که با الهام از نور خاص جزیره سعی دارد جسم و جان و پوست میهمان‌های خود را جلایی تازه ببخشد، این هتل در مکانی بنا شده است که زیستگاه برخی از نادرترین گونه‌های گیاهی و جانوری در جهان است. اِس‌وارت در نظر دارد برای مهمان‌های خود برنامه‌های تفریحی ویژه‌ای از قبیل: بالارفتن از کوه یخ، یوگا در نیمه شب زیر آسمان رازآلود قطب شمال، مشاهده حیات وحش، غواصی، ماهیگیری و اکتشاف در طبیعت جانانه آنجا تدارک ببیند.

در بدو ورود به این هتل جذاب میهمان‌ها با تیم اسپای اس‌وارت مشاوره خواهند شد تا برنامه‌ای منحصربفرد از خدمات تفریحی، درمانی و دیگر برنامه‌های تکمیلی اختصاصی خود را دریافت کنند. برنامه‌های متنوع درمانی و مراقبتی از ماساژ، تغذیه، سبک زندگی خاص این هتل برگرفته از عناصر بومی شمال اروپا است که خاصیتی شفابخش برای روح و روان میهمان‌ها بهمراه دارد. مواد اولیه کلیه برنامه‌های این هتل از محصولات طبیعی بومی با گیاهان و آبزیان خاص همان محل تامین خواهد شد.

به نقل از فلیسیتی لیهی یکی از مشاورین هتل اِس‌وارت که اظهار دارد: هدف ما ایجاد یک تجربه بکر و همه‌ جانبه و هدفمند برای میهمان‌هایمان بوده است تا آنها بتوانند با ذات جهان هستی هماهنگی بیشتری داشته باشند زیرا اینجا شگفت‌های طبیعی باورنکردنی نروژ را تجربه خواهند کرد.

از دیگر امکانات این هتل جذاب می‌توان به حمام در فضا باز، سالن استراحت، استخر، سالن یوگا و صدا درمانی، اتاق بخار و سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد علاوه بر مرکز اسپا، این ملک دارای چهار رستوران، مرزعه زیبا، مرکز آموزشی و آزمایشگاهی نیز برخوردار است.

زیبازی، نخستین مجله اسپا در ایران