زنان چه می‌خواهند؟ سوالی قدیمی که اکنون به یکی از بخش‌های کلیدی در بازاریابی و استراتژی‌های فروش در بسیاری از صنایع ازجمله اسپا و سلامتی تبدیل شده است. Women’s Marketing and Seurat Group بیش از هزار زن از فرهنگ‌های مختلف را مورد پرسش قرار دادند تا بفهمند که زنان چگونه راجع به محصولات زیبایی و آرایشی می‌اندیشند و خرید می‌کنند. در نتایجی که همین تابستان منتشر شد، نگاهی به تاثیر موبایل در تصمیم‌گیری خرید انداخته شده است، این که مصرف‌کنندگان زن پیش از خرید به چه چیزی فکر می‌کنند، از میان برندهای مختلف چگونه انتخاب می‌کنند و درنهایت اینکه عادت‌های خرید در فروشگاه‌های مختلف چه تفاوت‌هایی دارند.

به‌رغم اهتمام افراد به رعایت بهداشت شخصی و استفاده روزانه از بهترین انواع ضدعرق‌ها، اما هنوز افراد بسیاری هستند که از این مشکل رنج می‌برند. اخیرا گروهی از دانشمندان به راه‌‌حل عجیبی برای رفع این مشکل دست پیدا کرده‌اند.

مادر طبیعت مهد نیازهای ماست و طبیعت همواره به ما تعادل می‌دهد. استفاده از محصولات طبیعی از دیرباز مورد تایید جوامع و نسل‌های مختلف بوده است و شاید از هر کسی سوال شود دلیل سلامت و طول عمر پدربزرگ ها و مادربزرگ‌های ما چیست، راز آن را استفاده از محصولات طبیعی بدانند.

از آنجایی که نمی‌توان همواره از محصولات ارگانیک تایید شده استفاده کرد، توصیه می‌شود که از موادی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود دوری کنید! هنگامی که صحبت از انتخاب محصولات زیبایی به بیان می‌آید، بهترین توصیه برای مصرف‌کنندگان این است: هر چه ساده‌تر، بهتر.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 147

من به‌تازگی به موضوع جالبی پی برده‌ام: «می‌دانید خوابیدن با آرایش پوست شما را 7 سال زودتر پیر می‌کند». در ارتباط با این موضوع در تمام رسانه‌های اجتماعی مطالبی وجود دارد اما من کنجکاو به یافتن حقیقت بودم. برای فهمیدن تاثیرات واقعی خوابیدن با آرایش به متخصصین صنعت محصولات آرایشی و مراقبت از پوست مراجعه کردم.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 106

نیروی رایحه باعث ایجاد خاطرات قدرتمند و حس‌هایی می‌شود که به خوبی اثبات و ثبت شده‌اند، و پاییز گنجینه‌ای واقعی است هنگامی که صحبت از بوهای خاطره‌انگیز به میان می‌آید. پس چرا مهمان‌های اسپای خود را به یک سفر نوستالژیک با این دوست داشتنی‌های تاثیرگذار و محبوب نمی‌برید؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 199

در دنیای امروز رشته‌های تجاری ترکیبی بر گرفته از علوم گوناگون در حال گسترش هستند و فرصت‌های زیادی را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده‌اند. رشته زیبایی تا مدت‌ها فقط توسط پزشکان اداره می‌شد و فقط آنها بودند که حق ارایه توصیه‌های زیبایی را به مردم داشتند و در اغلب کشور‌ها ارایه مشاوره و ارایه سرویس‌های زیبایی و محصول فقط برای پزشکان مجاز بود تا اینکه رشته کارشناسی مراقبت از زیبایی به مرور توسط کمپانی‌های بزرگ مورد حمایت قرار گرفت و پس از آن دانشگاه‌ها و مراکز علمی این رشته فوق‌العاده را به رشته‌های اصلی آموزشی دیگر اضافه کردند و مراکز دولتی نیز امکان ارایه این سرویس‌ها را به‌طور قانونی فراهم نمودند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 212

استفاده صحیح از روغن‌ها در اسپا و تاثیر مستقیم آن بر کیفیت خدمات، از آنجا که یکی از مهمترین اقلام مصرفی در اسپاها هستند، امری بدیهی به‌شمار می‌آید. یکی از خدمات مهم در هر اسپا، ماساژ است و متداول‌‌ترین نوع ماساژ در دنیا ماساژی است که در آن از روغن استفاده می‌شود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 184

هر چند استفاده از محصولات آرایشی – بهداشتی معتبر می‌تواند تا حد زیادی سلامت پوست را تضمین کند، اما هنوز هم بسیاری از افراد تمایل به استفاده از ماسک‌ها و درمان‌های طبیعی برای پوست خود دارند. همانطور که قبلا اشاره شده بود ماسک‌های طبیعی و محصولاتی که مستقیما از انواع میوه‌‌ها به صورت تازه تهیه می‌شوند دارای تاثیر ملایم‌تر و زمانبرتر هستند ولی استفاده از آنها در خانه برای افرادی که علاقه‌مند به استفاده از میوه‌های تازه به‌عنوان ماسک بر روی پوست خود هستند خالی از لطف نیست. باید توجه داشت که این نوع مواد نمی‌توانند جایگزین کاملی برای محصولات آرایشی و بهداشتی باشند اما می‌توانند در کنار استفاده از محصولات تخصصی‌تر تاثیر خوبی بر سلامت پوست بگذارند. به همین دلیل در این نوشتار به شیوه‌هایی آسان برای مراقبت از پوست اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 755

هر چقدر تعداد شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده محصولات آرایشی بهداشتی رشد چشمگیری دارد و هر روز بر تنوع محصولات آرایشی – بهداشتی افزوده می‌شود، به همان میزان تفکر استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی نیز رشد ویژه‌ای دارد. شایسته است که مصرف‌کنندگان از تمامی محاسن و معایب انواع محصول‌ها آگاهی نسبی داشته باشند تا بتوانند نه براساس تقلید کورکورانه و تبلیغات بعضا بزرگ‌نمایی شده، که بر مبنای نوع نیاز و سلیقه خود حق انتخاب داشته باشند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 522