زیبازی:‌ با تغذیه از دریاچه آب گرم زیرزمینی، غار 130میلیون ساله مانند یک اتاق بخار طبیعی عمل می‌کند و استالاکتیت و استالاگمیت‌های زیبایی را به وجود آورده است.

 


Grotta Giusti، هتل قرن نوزدهمی، در غار گرمایی خود، دوره‌های درمانی غوطه‌وری را به مشتریانش هدیه می‌دهد. مهمانان غوطه‌وری خود را با تجهیزات غواصی شروع می‌کنند و کسانی که در تکنیک‌های تنفسی متخصص هستند به مهمانان آموزش می‌دهند تا تنفس خود را کنترل کنند و از آن برای ریلکس کردن جسم و جانشان استفاده کنند. پس از یادگیری روش صحیح تنفس، مهمانان به دریاچه آب‌گرم هدایت می‌شوند.

کشش‌ها و انقباض‌های مختلفی از سوی درمانگرها بر مهمانان در حالی‌که در آب سرشار از املاح غوطه‌ور هستند انجام می‌شود. دمای آب نزدیک دمای بدن است که نتیجه آن احساس غوطه‌وری در اتاقکی بدون جاذبه برای مهمانان است. فضاها به سه بخش بهشت، دوزخ و برزخ نامگذاری شده‌اند و دمای غار از 28 تا 34درجه سانتی‌گراد در نوسان است. سرداب‌های بزرگی در میان سنگ‌ها، فضایی را برای نشستن و لذت بردن از بخار فراهم کرده است. کف غار، جایی که درجه آن همیشه 36درجه سانتی‌گراد است را با نام Limbo می‌شناسند.