زیبازی: پینترست پیش‌بینی کرده است که مروارید در سال سال ۲۰۲۲ طرفداران زیادی خواهد داشت و توجه بسیار خوبی در صنعت اسپا متوجه آن خواهد شد. تریدمنت‌های مروارید غنی شده معمولا دارای پودری هستند که سرشار از مواد معدنی و کلسیم است، به روشن‌تر شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک می‌کند.

ماساژ با مروارید غنی شده

به گفته مدیر آبگرم "بانیان تری بوسایاوان شانگ‌های" پودر مروارید حاوی مواد معدنی کمیاب و سرشار از کلسیم است که به سلامت پوست کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این ماساژ دادن آن به روی عضلات با صدف داغ  برای از بین بردن شل‌شدگی پوست و سفت شدن آن بسیار اید‌ه‌آل است. که این اینجا سه راهکار برای اسپا با مرواید غنی شده را برای الهام گرفتن در منوی اسپا معرفی می‌کنیم.

شماره یک 

درک مکان، شفای اقیانوس
این راهکار(تریدمنت) یک ماساژ در "بانیان تری اسپا کرابی" در تایلند است که شامل یک حمام بخار گرم و ماساژ با مروارید غنی می‌باشد که  آرامش عمیق و لذت بخشی را بهمراه دارد و بعد از آن ماساژ با پوسته صدف داغ که روحتان را به پرواز در می‌آورد.

شماره دو

درخشش مرواید
این راهکار (تریدمنت) برای صورت و بدن موثر است که در مرکز اسپای آزول در لوس‌کابوس مکزیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این ماساژ  مروارید غنی شده بهمراه یک لایه گِل گرم به آرامی روی بدن مراجعان مالیده می‌شود که لذتی وصف ناپذیری را بهمراه دارد. سپس یک فشیال لوکس پوستی که توسط متخصصین زیبایی پوستی درخشش مروارید را برای پوست مراجعین به ارمغان خواهد آورد.

شماره سه

تشریفات بدن با پودر مروارید

این درمان (تریدیمنت) در مرکز اسپای آزول سلامتی ارائه می‌گردد که باعث درخشندگی و آبرسانی پوست مراجعین می‌شود. پس از لایه‌برداری از سر تا پا، پودر مروارید غنی شده روی بدن مراجعه کنندگان ماساژ داده می‌شود تا تمام مواد مغذی آن به عمق پوست مراجعین نفوذ کند. سپس پودر مرواید غنی شده با لوسیون بدن ویژه روی پوست ماسک خواهد شد تا حس لطافت، تازگی و سبکی را روی پوست بیشتر حس شود.

مجله زیبازی

اولین نشریه ویژه اسپا و ماساژ در ایران 

www.zibaazi.ir