در اين ويديواز Manual Therapy (درمان هاي دستي) براي كشش گردن و كاهش تنش در اين قسمت استفاده مي شود كه در نهايت كاهش درد را در پي دارد.

خراشيدن فرايندي درماني است. از ابزارهاي گريستون مي توان براي خراشيدن بافت نرم براي جلوگيري از ايجاد اسكار استفاده كرد. اين تكنيك همچنين باعث ايجاد سفتي در عضلات پيراموني بخش اسيب ديده يا تحت عمل جراحي مي شود.

اين حركت در نگاه اول اسون به نظر مياد اما بايد تلاش كنيد كه انگشتان پاتون رو دونه به دونه بالا بيارين مثل انگشتان دست يك پيانيست. معطل نكنيد كفشاتون رو از پاتون دربيارين و ببينين كه پاتون چقدر قويه و انگشت هاش چقدر با هم هماهنگه

اين نوع درد رو خيلي ها تجربه مي كنن به همين خاطر ويديوهاش مورد استقبال قرار مي گيره. در اين روش پزشك از تسمه كمك مي گيره تا پايين بازو رو به سمت بالا بكشه. اين روش براي ازادسازي از تنش عضله مورد استفاده قرار مي گيره.

تا به حال سبک ها و روش های مختلفی از بادکش گذاری رو بهتون معرفی کردیم. این ویدیو رو هم در این زمینه ببینید. این تکنیک Glide Cupping نام دارد. به کارگیری مکش و فشار منفی ناشی از بادکش که با حرکت بر روی پوست، باعث آزادسازی عضلات همبند از محدودیت و خشکی می شود. همچنین جریان خون را بهبود می بخشد، عضلات را آرام می کند و تحرک پذیری را بهبود می دهد. لطفا به هیچ عنوان بدن خود را برای انجام این سری حرکات به افراد غیر متخصص نسپارید چرا که باعث تشدید اسیب یا ایجاد اسیب دیدگی جدید در شما خواهد شد.

داشتن گونه هاي برجسته و خطوط فكي مناسب چند راه داره: ورزش، رژيم غذايي. يكي ديگه از راه ها نيز ماساژ buccal و نيز كشش صورته.

ماساژ گردن با لايف استايل جديد كه ما با ان زندكي مي كنيم،جزو ضرورياته. پشت ميز نشيني و كار با كامپيوتر در حالي كه مدام به جلو نگاه مي كنيم يا كار با گوشي هايمان كه به خاطرش مدام سرمان پايين است. هر چه كه گردن مجبور باشد وزن بيشتري از سر را در حالت هاي نامناسب تحمل كند، دچار تنش بيشتري خواهد شد. كاهش سردرد نيز يكي ديگر از فوايد ماساژ گردن است.

ماساژ و كار بر روي هيپ و گلات باعث از بين رفتن خشكي توي اين بخش از بدن ميشه. اين كار هم براي كساني كه اسيب ديدن لازمه هم براي كساني كه مي خوان از اسيب ديدگي احتمالي جلوگيري كنن. در ضمن حس خيلي خوبي هم داره.

به این نوع ماساژ، ashiatsu میگن. ashia به معنای پا و atsu به معنای فشار است. ماسور از زوایای مختلف كف پا استفاده می كنه تا بتونه فشار كافی رو به بافت بیاره. البته از دستگیره هایی كه از سقف اویزونه برای ایجاد تعادل برای خودش استفاده میكنه . بعضی ها این نوع فشار رو به فشار دست و ارنج بر روی بدنشون ترجیح میدن.

عضله Quadratus Lumborum، بزرگترین عضله چهارگوش در پایین كمره كه اغلب دچار اسپاسم میشه و درد در بخش پایین كمر رو سبب مشیه. در این ویدیو ماسور در حال كار بر روی این بخش از كمر و ازادسازی اونه.