زیبازی: ما یک شیرجه ی عمیق به روند زیبایی زدیم و با پایان سال 2021 هنوز رونق زیبایی ادامه دارد.

1.مراقبت از پوست تصاحب خود را ادامه می دهد (و کار لوازم آرایشی را سخت تر می کند).

مراقبت از پوست در زیبایی جهانی اولویت سال 2022 است.

برندهای پوستی محصولاتی که تولید می کنند بر اسا نیازهای پوست ما در حال حاضر اولویتشان کیفیت است نه کمیت.

بسیاری از ما در حال تلاش هستیم که بیشتر به پوستمان برسیم و از پیری پوستمان جلوگیری کنیم.

در حال حاضر بعد از پاندمی استفاده از ماسک، استرس های همه گیر و قرار گرفتن در معرض آلودگی ما را حساس تر کرده است و بیش تر نگران پوستمان هستیم.

تولید لوازم آرایش با ویژگی مراقبت از پوست اولویت برندهای ارایشی هستند.

 برند Dior که روژی تولید کزده کهد هم Maxmizer است و هم جزو مراقبت های پوستی لب.

2.سادگی ترند سال 2022 است.

همه ی برند های زیبایی دز حال کشف زا جدیدی برای کاهش ضایعات محصولاتشان هستند.

همچنین در سال 2022 سلامتی و پاکیزگی محیط زیست بسیار اهمیت دارد.

در بیوتکنولوژی (لقب شیمی پاک) قول می دهند که فرمول پایدار باشند یعنی برندهایی مثل Biossance که رهبران این زمینه هستند، مواد فعال امن رشد یافته در آزمایشگاه تولید می کنند کخ دنیای طبیعت را در معرض خطر قرار ندهند. این ایده که توسط مواد تشکیل دهنده بیوسنتتیک در حال رشد است می تواند اثر بخشی زیادی داسته باشد همانطور که هیچ خطری ندازد.

3.صنعت تمیزی شکوفا خواهد شد.

زیبایی و نظافت دربازار برای مردان رو به افزایش است.

انتظار می رود تا سال 2024 فروش جهانی 81,2 میلیارد دلار محصولات برای راحتی مردان تولید شود.

4.دنیای مراقبت از پوست روایت خود را تنوع خواهد داد.

بسیاری از مقامات در حوزه زیبایی با استفاده از سیستم عامل خود و تاثیر زیادی با مبارزات انتخاباتی خود خواستار شفافیت از کسب و کار زیباییی در اطراف اشتغال سیاه و سفید هستند.

Dija Ayodele می گوید" آرایش همیشه از نظر تنوع همیشه جلو بوده " ما می توانیم از Rihanna برای تغییری که با گالوانیزه کردنش توسط برند خودش به نام Fenty Beauty تشکر کنیم. چون قبل این برند محصولات مزاقبتی پوستی مخصوص سیاه پوستان وجود نداشت.

کتاب جدید او، پوست سیاه راهنمای قطعی مراقبت از پوست است.

همان مراقبتی که در پزشکی برای پوست سفید تجویز می شود، برای پوست سیاه در این کتاب نوشته شده است.

5.کمتر آرایش کردن، سلامتی و بهداشت دهان.

6.زیبایی مو، آرایش و ناخن از گذشته الهام بخش بودن و در آینده هم خواهند بود.

7.در نهایت word-of-mouth همچنان در سال 2022 هم ترند خواهد بود.

منظور همان تبلیغات زیبایی در  tiktok، instagram و... است.