زیبازی: برند زیبارای مجموعه‌ای جدید و نوین در صنعت جواهرات که بر این هدف است تا در زمینه جواهرات قدم‌های نوین و بزرگی را بردارد.

 

زیبارای, صنعت جواهرات,

 

زیبارای, صنعت جواهرات,

برند زیبارای برای نخستین بار در صنعت جواهرات با به‌کارگیری و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و تجربه خود در این صنعت و با به‌کارگیری کادری مجرب و با استفاده ار بهترین و برترین سنگ‌های قیمتی دنیا باکیفیت‌ترین جواهرات را تولید کرده که از این‌رو تمام محصولات خود را با شناسنامه و خدمات پس از فروش به علاقه‌مندان جواهرات عرضه می‌کند.

برند زیبارای با راه‌اندازی وب‌سایت رسمی خود به آدرس www.zibaray.com  بر این هدف است تا مشتریان بعد از خرید محصول خود با مراجعه به وب‌سایت زیبارای بتواند با در دست داشتن شناسنامه محصول خود اطلاعات را در سایت رسمی زیبارای کنترل نمایند تا از خرید خود اطمینان حاصل نمایند، همچنین مشتریان این برند می‌تواند هر گونه سوال یا پیگیری جهت سفارشات خود که شامل تغییرات یا تعمیرات می‌شود را از طریق وب‌سایت رسمی زیبارای پیگیری نمایند.

برند زیبارای در اولین گام خود طی مراسمی اقدام به معرفی خود در هتل همای  مشهد نمود. این برند اولین شعبه خود را به زودی در غرب تهران مرکز خرید گلستان افتتاح خواهد کرد.