زیبازی: روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه، طی مراسمی در خانه همایش تهران از کیت سفیدکننده بریلیانس کِرست Crest رونمایی شد. در این مراسم بهنوش طباطبایی، بازیگر، علیرضا مجدآبادی متخصص زیبایی دهان و دندان و برخی چهره‌های سرشناس هنری و افراد تأثیرگذار شبکه‌های اجتماعی حضور داشتند. کیت سفید کننده بریلیانس کرست شامل خمیردندان پرفکشنCrest 3D White Brilliance Perfection Toothpaste و مکمل تثبیت کننده سفیدیCrest 3D White Brilliance Accelerator است.

 

بهنوش طباطبایی, مکمل تثبیت کننده سفیدیCrest 3D,

بهنوش طباطبایی, مکمل تثبیت کننده سفیدیCrest 3D,

 

بهنوش طباطبایی در سخنانش در اولین رویداد رسمی کِرست در ایران که با عنوان «راز درخشش تو» برگزار شد گفت: «درخشش واقعی هر فرد حس اعتماد به نفس و رضایت از خود است. این حس هم در ظاهر فرد نشان داده می‎شود و هم باعث می‎شود که فرد در اجتماع و تمام فعالیت‏های زندگی‎اش بدرخشد. بیشتر ما در جایی که این درخشیدن را تجربه می‎کنیم، ناخودآگاه لبخندی روی لبهایمان می‌نشیند»

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در ادامه با اشاره به تأثیر لبخند در زندگی انسان‌ها گفت: «در جایگاه حرفه‌ای من به عنوان یک بازیگر تاثیر لبخند بسیار زیاد است. لبخند من باعث می‌شود بتوانم به مخاطبانم حس خوبی منتقل کنم و روی صحنه و دربرابر دوربین بیشتر تأثیرگذار باشم. در مقابل من هم از این لبخند انرژی می‎گیرم و می‎توانم با اعتماد به نفس بیشتری کارم رو به بهترین شکل ارائه بدم. داشتن یک لبخند زیبا می‌تواند راز درخشش ما باشد. راز درخشش من هم لبخند سفید طبیعی است.»

در این مراسم دکتر علیرضا مجدآبادی، دندانپزشک زیبایی گفت: « حضور بیشتر ما در اجتماع و شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا توجه و اهمیت به لبخند و سفیدی دندان‌ها، بیش از قبل احساس شود. از سوی دیگر سبک زندگی پر سرعت امروز باعث شده تا به محصولاتی نیاز پیدا کنیم که هم به سرعت دندان‌ها را سفید کنند و هم این سفیدی را طی روز و با وجود مصرف مواد خوراکی مختلف، حفظ کنند.»

مجدآبادی با اشاره به این موضوع که کیت سفیدکننده بریلیانس کِرست به این نیاز پاسخ می‌دهد در مورد فناوری و شیوه کار این محصول گفت: «در یک توضیح ساده‌، شیوه کار کیت سفیدکننده کرست مانند محصولات مراقبت از پوست است. یعنی در گام اول دندان‌ها را تمیز و لایه‌برداری می‌کند و در گام بعد، از آن محافظت می‌کند. دو محصول موجود در کیت کرست انجام این دو گام را بر عهده دارند.»

در این مراسم،‌ کِرست از جدیدترین محصولات خود که شامل یک فناوری دومرحله‌ای است رونمایی کرد. کیت سفیدکننده بریلیناس 3D White Brilliance  کِرست شامل دو محصول است: خمیردندان سفیدکننده پرفکشن و مکمل تثبیت‌کننده سفیدی. خمیردندان سفیدکننده پرفکشن، علاوه بر این‌که حاوی فلوراید سدیم محلول برای تقویت مینای دندان و محافظت در برابر پوسیدگی است، با استفاده از پیشرفته‌ترین فرمول سفیدکنندگی کِرست تا ۱۰۰ درصد رنگدانه‌های سطحی دندان‌ها را در سه روز از بین می‌برد. مواد سفیدکننده موجود در این محصول هیچ آسیبی به مینای دندان نمی‌رسانند و  به همین دلیل به صورت روزانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. محصول دوم، مکمل تثبیت‌کننده سفیدی است که برای استفاده در کنار خمیردندان در نظر گرفته شده است. این محصول با استفاده از فناوری پیشرفته پلی‌فسفات، لایه‌ای محافظ روی دندان‌ها به وجود می‌آورد. این لایه مانع از به وجود آمدن رنگدانه‌های جدید خواهد شد.

استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد باعث می‌شود تا فارغ از چیزهایی که افراد می‌خورند یا می‌نوشند دندان‌های آنها، به صورت دائمی سفید و درخشان بماند. این سیستم دو مرحله‌ای، کِرست را به راهکاری مناسب برای درخشش همیشگی افراد در جامعه و زندگی روزمره تبدیل کرده است. 

نشریه زیبازی هم جزو دعوت شدگان به این مراسم بود.