زیبازی: نیلوفر آبی در سال 2017، برای دومین بار موفق به دریافت جایزه بین‌المللی کیفیت (QC100) در سطح پلاتینیوم شد.

 

نیلوفر آبی, جایزه بین‌المللی کیفیت, QC100,  اسپا و ماساژ, اسپا, ماساژ, خدمات اسپا, سلامت عمومی, پژوهش‌های کاربردی اسپا

 

نیلوفر آبی نخستین مرکز رسمی و تخصصی اسپا و ماساژ در ایران در سال 1386 با تشکیل کمیته تخصصی و تحقیقات میدانی وسیع برای شناسایی انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و کمپانی‌های معتبر آموزشی و ارایه‌دهنده ماساژ، پس از تهیه و تدوین طرح جامع ایجاد مراکز اسپا و ماساژ و با تاکید بر جنبه ریلکسیشن، برای نخستین بار در کشور، موفق به اخذ مجوز رسمی از مراجع ذیربط گردید و در حال حاضر با دو شعبه هتل بزرگ داریوش و مارینا پارک هتل در جزیره کیش و سه شعبه آریا، آب، کوهستان در تهران، خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه‌مندان ارایه می‌نماید.

نیلوفر آبی، حیات خود را در گرو رضایت میهمانان می‌داند. پذیرش و ارایه خدمات مطلوب و بهبود کیفیت و کمیت این خدمات، سیاست اصولی این شرکت است و بر این اساس خط‌مشی خود را با تاکید بر ارتقا بهره‌وری، افزایش دامنه عملکرد جغرافیایی، احترام به خواسته‌ها، ارزش‌ها و منافع میهمانان، ایجاد محیط مناسب منطبق با شئونات اسلامی – ایرانی، ارتقا سطح مهارتی و دانش پرسنل اداری – خدماتی، تنوع در ارایه خدمات اسپا و ماساژ با تاکید بر خدمات تقاضا محور، افزایش سطح سلامت عمومی، جسمی، روانی و زیبایی شهروندان، توسعه پژوهش‌های کاربردی اسپا و ماساژ و همکاری تحقیقاتی با مراکز علمی و دانشگاهی در جهت اثربخشی عملکرد سیستم دنبال خواهند کرد.