زیبازی: موادمعدنی محبوبیت بسیاری در صنعت اسپا پیدا کرده‌اند و مزیت‌های آن‌ها نیز سالیان سال است که بر همگان مشخص است. درحقیقت حمام در چشمه‌های آب‌گرم معدنی برای ریلکس کردن و سبک سلامتی، ریشه‌ای در تاریخ دارد.

 

 صنعت اسپا, اسپا, چشمه‌های آب‌گرم معدنی, غوطه‌وری در چشمه آب‌گرم, کاهش درد عضلانی, استخر غوطه‌وری,  کاهش دردهای آرتروزی, ریلکس کردن

 

غوطه‌وری در چشمه آب‌گرم می‌تواند علاوه بر بهبود شرایط سلامتی، کاهش درد عضلانی را نیز در پی داشته باشد. چشمه‌های آب‌گرم امروزه تاسیسات پیشرفته‌ای را دارا هستند و به مشتریان خدمات می‌دهند. به چند نمونه چشمه‌های معروف اشاره می‌کنیم:

Banff Upper Hot springs (Canada/Alberta): 5200 فیت بالاتر از دریا دارای بی‌کربنات، کلسیم، منیزیم، سدیم و سولفات بر درمان پوست و آرامش عضلات.

Blue Lagoon (Iceland/Grindavik): آب غنی از سیلیکا و سولفور. مهمانان می‌توانند از لجن معدنی بر روی صورت خود نیز بمالند.

Dunton Hot Springs (Co/Dolores): این چشمه آب معدنی عاری از سولفور، دارای آهن، منیزیم و لینیوم برای بهبود گردش خون است.

Ojo Caliente Mineral Springs (New Mexico): آب دارای املاح معدنی عاری از سولفور که به کاهش دردهای آرتروزی و شکمی کمک می‌کند. همچنین مناسب برای پوست است.

The Omni Homestead Resort  (VA/Hot Springs): آب از دو چشمه عمده وارد می‌شود و اسپاروها از استخر غوطه‌وری برای ریلکس کردن استفاده می‌کنند.

Two Bunch Palms (CA/Desert Hot Springs): این چشمه دارای ویژگی‌هایی همچون شفابخشی و بهبود خلق و خوی است و آب آن دارای مقدار کمی سولفور و غنی از لیتیوم است.

 

 صنعت اسپا, اسپا, چشمه‌های آب‌گرم معدنی, غوطه‌وری در چشمه آب‌گرم, کاهش درد عضلانی, استخر غوطه‌وری,  کاهش دردهای آرتروزی, ریلکس کردن