رونمایی از کتاب جامع کاربر ماساژ نیز از دیگر برنامه های این رویداد است

 

زیبازی: بهرام قدسی، رییس انجمن صنفی ماساژ استان تهران، که برگزارکننده دومین همایش و مسابقه ملی ماساژ ایران نیز هست، در خصوص برگزاری این رویداد به زیبازی چنین گفت: « دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی، اداره تربیت بدنی، سازمان بهزیستی، سازمان فنی حرفه ای و به خصوص اداره کل سازمان فنی حرفه ای و کانون آموزشگاه آزاد کشوری سازمان هایی هستند که ما را در این رویداد حمایت خواهند کرد. »

 دومین مسابقه ملی ماساژ, انجمن صنفی ماساژ استان تهران, اداره کل سازمان فنی حرفه ای, بهرام قدسی, کتاب جامع کاربر ماساژ,

قدسی افزود: « یکی دیگر از رویدادهای امسال، رونمایی از کتاب جامع کاربر ماساژ است که به همت کارگروه تدوین منابع انجمن صنفی ماساژ استان تهران و به یاری اساتید خوبی که خود از بدنه کاری این صنف هستند، تهیه شده است. هدف ما از تهیه کتاب، ایجاد مرجع و محتوایی برای سراسر کشور در این زمینه و استخراج مباحث آزمونی از این کتاب در آینده است. هم چنین رونمایی جلدی از ۱۰ کتاب دیگر و رونمایی از کتب در حرفه های دیگر را خواهیم داشت.

ما حدود ۱۴ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور را در قالب کمیته علمی برای برگزاری سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی و مقالات منتخب دعوت کرده‌ایم. در زمینه مسابقات نیز برای همه متخصصانی که مایل به شرکت در مسابقه به عنوان داور هستند فراخوانی در سراسر کشور ارایه کردیم. در تاریخ ۸/۵/۹۸ طی یک جلسه مصاحبه و آزمون،  از میان ۴۸ نفری که اعلام آمادگی کرده بودند، ۸ داور اصلی، ۱ داور رزرو برای هر گروه (آقایان و بانوان) و نیز یک سرداور انتخاب شدند. در زمینه سخنرانی نیز طی یک فراخوان کشوری از افراد مایل خواستیم تا رزومه کاری و چکیده سخنرانی شان را برایمان ارسال کنند. انتخاب سخنرانان توسط کمیته علمی صورت گرفت.»

رییس انجمن صنفی ماساژ در ادامه گفت:« در کنار همایش و مسابقه، فضایی را برای نمایشگاه تخصصی جانبی در نظر گرفته ایم و از دوستانی که مایل به شرکت در نمایشگاه ماساژ و تجهیزات وابسته هستند دعوت به عمل آورده‌ایم تا برای تهیه غرفه مورد نظر اقدام کنند. این کار باعث ایجاد  بازار هدفی منسجم و متحد می شود تا فرصتی برای دوستان علاقمند فراهم آید که خدمات،آموزش و محصولاتشان را معرفی کنند و تبلیغاتشان را داشته باشند.»

قدسی ضمن بیان اینکه مهمانان ویژه افتتاحیه و اختتامیه از ادارات و سازمان های دولتی دعوت شده‌اند ابراز امیدواری کرد که این زمینه شغلی در حیطه آموزش و خدمات به جامعه معرفی و جایگاهی برای آن در عرصه اشتغال ایجاد شود. هم چنین فرصتی ایجاد شود تا فعالیت های انجام گرفته در یک سال گذشته و شرح برنامه های آتی انجمن به   اطلاع علاقمندان رسانده شود. قدسی در پایان خاطر نشان کرد که پایگاه سیویلیکا وظیفه نمایه سازی مقالات برتر را بر عهده خواهد داشت.

 

 دومین مسابقه ملی ماساژ, انجمن صنفی ماساژ استان تهران, اداره کل سازمان فنی حرفه ای, بهرام قدسی, کتاب جامع کاربر ماساژ,

دومین مسابقه ملی ماساژ, انجمن صنفی ماساژ استان تهران, اداره کل سازمان فنی حرفه ای, بهرام قدسی, کتاب جامع کاربر ماساژ,

اما نخستین دوره مسابقه ملی ماساژ را انجمن صنفی ماساژ استان تهران با مجوز و حمایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و هیات نظارت استان تهران و نیز نظارت اداره حراست برگزار کرد. این رویداد در تاریخ 2 و 3 اسفند ماه سال 97 در سالن های همایش بین المللی صدرا با متولی گری انجمن صنفی ماساژ استان تهران و با حمایت معنوی بیش از 20 ارگان دولتی،دانشگاه ها، ادارات تربیت بدنی،فدراسیون ها، اتحادیه های زیربط و با حضور بیش از 460 نفر از افراد برجسته در این حوزه اجرا شد. همراه با برگزاری مسابقه بخش های تخصصی همایش و کارگاه ها با بهره گیری از اساتید متخصص طبق برنامه ریزی های به عمل آمده صورت پذیرفت. در حاشیه این رویداد نمایشگاهی با حضور اسپانسرهای مسابقه در حوزه آموزش و تجهیزات تخصصی ماساژ برای بهره مندی شرکت کنندگان دایر شد.

  مهمانان ویژه طی ایراد سخنرانی در مراسم اختتامیه، از اهمیت برگزاری و اهداف این قبیل مسابقات سخن گفتند و اعلام حمایت خود برای برگزاری این رویداد به صورت مستمر در سال های بعدی را ابراز داشتند. در بازتاب رسانه ای این رویداد، شبکه 3 تلوزیون ملی بیش از 9 دقیقه گزارش خبری تهیه و پس از چند روز پخش نمود.

 

همچنین تعداد 9 تن از روشندلان از استانهای اصفهان و تهران در جمع شرکت کنندگان حضور داشتند که در مراسم اختتامیه توسط معاونت محترم توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور جناب آقای دکتر نحوی نژاد و مهمانان دیگر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

در بخش مسابقه، 2 مرحله اجرا به  صورت تئوري (تستي) و اجرای عملی در نظر گرفته شده بود که شرکت کنندگان توسط 14 داور برای بانوان و آقایان مورد ارزیابی و امتیاز دهی  قرار گرفتند.

 

در پایان و اختتامیه تعداد 20 نفر برترین های این رویداد که از بین تمامی شرکت کنندگان امتیاز بیشتری را اخذ نموده بودند، جوایز خود را از دست مهمانان ویژه دریافت نمودند.

 

از آنجایی که هر رویدادی بدون تلاش و همکاری جمعی به نتیجه نمی رسد،برگزاری این رویداد نیز با تلاش و همت اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی ماساژ استان تهران و همکاران عضو انجمن صنفی بعد از 6 ماه تلاش به نتیجه رسید.