در سال 2018، میلیون‌ها مصرف‌کننده از خدمات RealSelf.com استفاده کردند. RealSelf آماری منتشر کرد  که در آن آخرین گرایشات اسپاهای درمانی برای سال 2019 را ارزیابی کرده است. این‌ها خدماتی هستند که  در 2019 محبوب‌ترین بوده اند. در سال 2018 سه خدمات تهاجمی در صدر لیست ده‌تایی، همگی تزریقی بودند.

کوچک کردن شکم, خدمات اسپای درمانی, مراکز ماساژ, مرکز ماساژ در تهران

Botox در صدر قرار داشت در حالی که Juvederm شماره سوم و Restylane در جایگاه نهم. این دومین سال بود که Botox در صدر خدمات کمتر تهاجمی قرار گرفت. در لیست البته برخی خدمات جهش‌های خوبی داشتند مثل میکرونیدلینگ که از جایگاه یازدهم 20۱7 به هشتم 2018 رسید.

Lara Devgan مدیر موسسه می‌گوید: «در حالی که ما شاهد افزایش اشتیاق به سمت روش‌‌های جراحی هستیم، پیشرفت‌ در تکنولوژی‌ها باعث گسترش روش‌‌های نیمه‌تهاجمی شده و به زیبایی‌شناسان کمک کرده تا به زنان و مردان در تمام سن‌ها دسترسی داشته باشند. این موضوع نشان می‌دهد که درمان‌های کمتر تهاجمی به خاطر دستیابی به نتایج سریع‌تر مورد مقبولیت قرار گرفته‌‌اند.»

در خدمات جراحی نیز تغییرات در سینه شامل بزرگ کردن، کوچک‌کردن، کشش سینه و برداشتن چربی و صاف کردن شکم به‌ویژه بعد از بارداری، در صدر لیست 10تایی قرار دارند. عمل کشش پلک، جراحی بینی نیز آمار جست‌وجوی بالایی داشتند.

سایر خدماتی که توجه زیادی نیز به خود جلب کردند از بین بردن جای اسکارهای آکنه و لیزر اصلاحی صورت بودند. از لحاظ جنسیتی مردان به دنبال خدماتی همچون کشش پلک، کاشت مو و عمل جراحی شکم بودند. زنان نیز بزرگ کردن سینه، کوچک کردن شکم و بوتاکس را بیشتر از سایر خدمات جست‌وجو کردند.